Gjest tada Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 På internett finnes det en del sjekke-guider, og jeg leste nettopp noe som uroer meg litt. De trekker paralleller mellom det å være forelska og det å være desperat (sett fra mannens ståsted)! Videre mener de at man helst skal fokusere på flere jenter for å unngå å bli besatt/forelska i bare éi jente. Det skremmer nemlig jentene vekk!! Jeg er enig i at det å være desperat er turn-off, men jeg mener samtidig at det må være lov å være forelska og ha følelser!!! Selv nyter jeg å være forelska, og er faktisk en slik person som fokuserer på én jente av gangen. Men så har ikke jeg hatt så vanvittig hell i kjærligheten heller.. Og hvis det er slik at desperasjon og forelskelse er det samme, vil det si at bare de med lav selvtillit blir forelska? For desperasjon har jo mye med dårlig selvtillit å gjøre? Hvordan omgås man dette problemet da? Noen synspunkter? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43886-er-forelskelse-lik-desperasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.