Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ikke hatt mensen siden 9.desember 2001 (les gjerne mitt tidligere innlegg "er jeg gravid?"). Har tatt tre graviditetstester siden jeg ventet mensen igjen, senest for noen dager siden. Alle var negative. I går kveld kom det endelig et lite "blodspor" i trusa, og jeg trodde mensen skulle komme i natt/dag. Men nei da! var bare falsk alarm. Er ikke dårlig på noen måte, bortsett fra at jeg har ømfintlig mage, får fort vondt i magen. Kan jeg vere gravid uten at det viser på testene? Har hatt mye mavekreft i familien, kan det vere grunnen til mine magesmerter? Blir bare forvirra jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43891-skj%C3%B8nner-ingenting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...