AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Som tittelen sier, så er jeg svimmel, kvalm, er ekstremt trøtt og tørst, veldig tørr i munnen og har sprukne/tørre lepper, urinerer ikke mere enn før, men drikker mere. Leste litt på diabetes men har ikke noe neglelakk ånde eller noe sånt, også litt vondt i magen av og på.(mere ubehag) Siste dagene har jeg sovet noe ekstremt mye, snakker sånn kanske 12-14 timer for dagen, føler jeg bare jobber og sover, våkner for å ta bikkja ut og spise. Det kan sies at jeg har i mange år egentlig drukket alt for lite vann, og lurte på om det endelig slo meg? Eller om det er noe annet? Tenkte å vente til neste uke med å ringe lege, men skal selvfølgelig gjøre det snarest om det er nødvendig. Anonymkode: c47dc...d28 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/438997-svimmel-kvalm-kraftig-redusert-noen-forslag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som tittelen sier, så er jeg svimmel, kvalm, er ekstremt trøtt og tørst, veldig tørr i munnen og har sprukne/tørre lepper, urinerer ikke mere enn før, men drikker mere. Leste litt på diabetes men har ikke noe neglelakk ånde eller noe sånt, også litt vondt i magen av og på.(mere ubehag) Siste dagene har jeg sovet noe ekstremt mye, snakker sånn kanske 12-14 timer for dagen, føler jeg bare jobber og sover, våkner for å ta bikkja ut og spise. Det kan sies at jeg har i mange år egentlig drukket alt for lite vann, og lurte på om det endelig slo meg? Eller om det er noe annet? Tenkte å vente til neste uke med å ringe lege, men skal selvfølgelig gjøre det snarest om det er nødvendig. Anonymkode: c47dc...d28 Sikkert lurt å ta en tur til legen. Anonymkode: 31ecf...f92 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/438997-svimmel-kvalm-kraftig-redusert-noen-forslag/#findComment-3830016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.