Gjest ulykkelig Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Etter fire lykkelige år er det over, vi skal flytte fra hverandre. Det er mine følelser som har dabbet av, uten noen spesiell grunn. Vi har hatt det så fantastisk, jeg kan ikke forstå at det skulle ende slik! Men jeg tror ikke jeg elsker ham lenger. Det er vel avgjort nå, men jeg er så redd for at jeg gjør mitt livs største tabbe! Jeg kommer aldri til å finne noen som er så fantastisk igjen, og jeg vil ikke ha noen annen - men jeg vil ikke være sammen med ham - tror jeg. Kommer aldri til å bli sikker, og slik kan man ikke føle i et forhold. Jeg får vie mitt liv til studier, jobb og hobbyen min. Jeg får få meg en katt. Sitter og føler jeg aldri kan bli glad igjen, det er så grusomt se han jeg er så uendelig glad i ha det så vondt. Ønsker ham bare alt godt. Har aldri vært i et så langvarig forhold før, han er den som betyr mest for meg og som står meg nærmest. Hva gikk galt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43932-avsluttet-samboerforhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei! Bare du vil se hva som har gått galt i samlivet ditt til nå - men antakelig først i ettertid. Jeg merket meg din hengivenhet for samboeren din og din beskrivelse av han som fantastisk og forholdet som like fantastisk. Selv om du sier at du tror følelsene er borte og at du ikke elsker han lenger. Kan det være at du ikke er forberedt på at alle kjærlighetsforhold kan få kjedelige og tomme dager? At følelsene ikke er like gnistrende hele tiden. Det behøver ikke bety at grunnlaget for samlivet er borte for det. Følelsene er lumske og svinger med stemningene våre. De sliter og drar i oss, og er ikke alltid til å stole på. Hva sier fornuften din? Jeg råder deg til å tenke deg godt om før du avslutter noe du egentlig er for. Kjærlighet og samliv er både lyst og vilje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43932-avsluttet-samboerforhold/#findComment-165232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristine Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei! Bare du vil se hva som har gått galt i samlivet ditt til nå - men antakelig først i ettertid. Jeg merket meg din hengivenhet for samboeren din og din beskrivelse av han som fantastisk og forholdet som like fantastisk. Selv om du sier at du tror følelsene er borte og at du ikke elsker han lenger. Kan det være at du ikke er forberedt på at alle kjærlighetsforhold kan få kjedelige og tomme dager? At følelsene ikke er like gnistrende hele tiden. Det behøver ikke bety at grunnlaget for samlivet er borte for det. Følelsene er lumske og svinger med stemningene våre. De sliter og drar i oss, og er ikke alltid til å stole på. Hva sier fornuften din? Jeg råder deg til å tenke deg godt om før du avslutter noe du egentlig er for. Kjærlighet og samliv er både lyst og vilje. Dette virker helt feil. Kan du ikke få litt hjelp til å sortere og forstå hva som har gått galt. Det går da ikke ann og kutte ut et forhold ved første motbakke. Mitt ekteskap har vært fantastisk og ikke fantastisk. - Rett ut sagt jævelig innimellom. En ting vet jeg. Jeg er glad i mannen min. Derfor kjemper jeg for vårt ekteskap. Selv om jeg innimellom synes mannen min har vært fæl. Du virker som du er glad i mannen din, og så skal du bare sende han fra deg. Finn ut av dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/43932-avsluttet-samboerforhold/#findComment-165678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.