Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har heldigvis ikke hatt noen som helst som kan minne om blødning hittil i svangerskapet (er 7+5) -inntil nå i dag. Det er rosa utflod som kommer, ikke blod i det hele tatt. Ikke masse, men nok til at det vises tydelig på papiret.

Er det noe jeg bør gjøre med dette? Skal jeg satse på at det går over, eller må jeg rådføre meg med legen min? Jeg blir jo litt engstelig for å miste. MEn jeg har ikke videre vondt i magen, bare litt øm, slik jeg har vært hittil i gravidteten.

(hadde mye mensmurringer til å begynne med i gravidteteen, men nå er det sjeldnere)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43939-rosa-utflodbl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Jeg synes du kan vente å se det an. Det er ikke uvanlig å ha litt blodtilblandet utflod tidlig i svangerskapet, uten at det har noen som helst betydning, men utvikler det seg til en skikkelig blødning, må du selvfølgelig ta kontakt med din lege. Det er nok ingen ting du kan gjøre fra eller til så tidlig i svangerskapet, annet enn å vente å se. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...