Gå til innhold

til dr.moen - etter graviditet utenfor livmoren

Anbefalte innlegg

Gjest nickita

Hei håper du kan svare på noen spørsmål jeg har:

Er 30 år gammel.

For 3-4 uker siden hadde jeg et laporoskopiinngrep, pga graviditet utenfor livmoren. Merket dette, da jeg fikk blødninger, samt vondt i underlivet, bakover mot endetarmen, på venstre side.

Formen har tatt seg fint opp igjen etter dette. Kroppstemperaturen som steg litt i forbindelse med graviditeten, har også sunket, den er på vanlig nivå.

Tror jeg har eggløsning nå. Har de siste dagene hatt det typiske tjukke slimet jeg alltid får ved eggløsning. Har nå i tillegg litt rygg"smerter" som jeg også pleier å kjenne ved eggløsning. Synes i tillegg å føle en liten sårhet, en slags forsiktig stikking, akkurat samme stedet som da jeg hadde smertene i forbindelse med graviditieten utenofr livmora. Kan dette stedet være sårt og at jeg derfor kjenner eggløsningen eller noe sånt? Men er det ikke også slik at eggløsningen kommer på annenhver side for hver gang, og i såfall er den på den andre sida nå?

Er litt bekymra for at ting ikke skal være i orden, samtidig er det ikke snakk om smerter, mest en liten "nummenhetsfølelse". Er det helt naturlig det jeg kjenner? Har som sagt helt vanlig krippstemperatur og ikke blødninger.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...