AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 Skrevet 6. februar 2018 Hei, jeg var hos gyn i går for å starte en abort, men denne legen mente at det kunne bli vanskelig å bli gravid i gjen senere hvis jeg gjennomførte dette. (Det er første gang jeg er gravid.) Stemmer dette? Anonymkode: 9cae4...d2c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 Skrevet 6. februar 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg var hos gyn i går for å starte en abort, men denne legen mente at det kunne bli vanskelig å bli gravid i gjen senere hvis jeg gjennomførte dette. (Det er første gang jeg er gravid.) Stemmer dette? Anonymkode: 9cae4...d2c Legg ved alder, evt sykdommer, andre påvirkningsforhold osv så får du et bedre svar av gynekologen Anonymkode: 85ce9...f11 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 Skrevet 6. februar 2018 Normalt sett ikke. Kan det være noe medisinsk med deg, som du ikke har fått med deg? Anonymkode: 27e81...252 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 6. februar 2018 Skrevet 6. februar 2018 Det stemmer absolutt ikke at det skulle værerisiko for ikke å kunne bli gravid etter en abort. Hvis du har høy alder, over 35-40 år, kan det bli et problem å bli gravid. Det er da utelukkende relater ttil alder, ikke til abort. Vennlig hilsen Mette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.