Gjest Kristine Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Denne ekteskapskrisa tar snart knekken på meg helt. Nå kjennes det ut som om jeg skal få influensa igjen. Dette går på helsa løs. Da det hele startet mistet jeg mensen, orket ikke annet enn å ligge i en periode. Kroppen stoppet opp, jeg fikk forstoppelse og vondt i magen. Jeg kom meg litt over nyttår og begynte å fungere igjen. Så fikk jeg influensa og lå med nesa i været igjen. Jeg har vært sykmeldt fra oktober og er fortsatt sykmeldt fram til april. Samtidig så er alle følelsene i fullstendig ulage. For et slit. Er dette vanlig? Men mensen er kommet tilbake og kroppen fungerer igjen. Vi nærmer oss hverandre jeg og mannen min. Vi finner hverandre på nytt. Det er jeg helt sikker på. Men jeg har fått en vond følelse av og ikke klare meg og livet mitt. Jeg klarer ikke jobben heller. Hvordan skal jeg klare jobben min? Det er riktig å bruke tid. Det er hele samlivet som står på spill. Ungenes foreldre. Deres hjem. Vi som mennesker og selvstendige mennesker. Vi kunne flyttet fra hverandre, men det blir så mye som blir ødelagt når et samliv blir brutt i stykker. Jeg vil ikke ødelegge tilværelsen for oss alle fem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44045-snart-syk-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medfølende Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei Kristine. Jeg kjenner meg virkelig igjen i mye av det du skriver. Enkelte dager vet man ikke hvordan man skal komme gjennom....men så gjør man det likevel...og så klarer man sikkert neste dag også....det gjelder å bite tennene sammen og ha tro på at på et eller annet tidspunkt så blir livet godt å leve igjen... Og du har så rett! Det SKAL ta tid å jobbe seg gjennom en samlivkrise...fordi det gjelder ikke bare en selv. Og ikke minst skal man kunne se seg selv i øynene etterpå og vite at man prøvde alt man kunne.... Ønsker deg all mulig lykke til Hilsen en i "samme båt" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44045-snart-syk-igjen/#findComment-165723 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristine Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Hei Kristine. Jeg kjenner meg virkelig igjen i mye av det du skriver. Enkelte dager vet man ikke hvordan man skal komme gjennom....men så gjør man det likevel...og så klarer man sikkert neste dag også....det gjelder å bite tennene sammen og ha tro på at på et eller annet tidspunkt så blir livet godt å leve igjen... Og du har så rett! Det SKAL ta tid å jobbe seg gjennom en samlivkrise...fordi det gjelder ikke bare en selv. Og ikke minst skal man kunne se seg selv i øynene etterpå og vite at man prøvde alt man kunne.... Ønsker deg all mulig lykke til Hilsen en i "samme båt" Driver du med det samme som meg? Hvor er du hen i prosessen? Jeg kjenner meg innimellom som på "stedet hvil". I dag var jeg innom på jobben med sykemldingen min. Jeg er ofte innom. Jeg er så redd for å falle ut av arbeidslivet. Men jeg sliter så forferdelig. På jobben ville de at jeg skulle komme igjen snart. Det første som skjedde da jeg fikk problemer i ekteskapet var at jeg fikk problemer på jobb. Jeg gikk fra den ene jobben etter den andre. Jeg fikk så mye angst... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44045-snart-syk-igjen/#findComment-166046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.