Maiken03 Skrevet 18. mars 2018 Skrevet 18. mars 2018 For 10 dager siden tok jeg en Esomeprazol Krka kapsel i 40 mg med vann og kjente at den satt seg fast i halsen, fikk plastiksmak og stor ubehageligheter, drakk te alt mulig for og få vekk følelsen, hjalp ikke. Dro til legevakten og ble henvist og innlagt på Ahus i 5 dager med ønh spesialister tok røngten og gastroskopi, dem fant ikke annet en et rødt strupehodet og magesår, fikk zomac i bytte av Esomeprazol og tar zomac 40 mg to ganger daglig. Samme følelse i halsen enda. Hadde CRP på 23 og har kanskje luftveisinfeksjon og halsbetennelse i tillegg hva skal jeg gjøre sitter kapselen enda der?! I spiserøret eller luftrøret jeg vet ikke!! HJELP!!! 0 Siter
Maiken03 Skrevet 18. mars 2018 Forfatter Skrevet 18. mars 2018 Og forresten glemte og nevne rar hoste og harke lyd og brekninger 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 Skrevet 18. mars 2018 Maiken03 skrev (På 18.3.2018 den 20.46): For 10 dager siden tok jeg en Esomeprazol Krka kapsel i 40 mg med vann og kjente at den satt seg fast i halsen, fikk plastiksmak og stor ubehageligheter, drakk te alt mulig for og få vekk følelsen, hjalp ikke. Dro til legevakten og ble henvist og innlagt på Ahus i 5 dager med ønh spesialister tok røngten og gastroskopi, dem fant ikke annet en et rødt strupehodet og magesår, fikk zomac i bytte av Esomeprazol og tar zomac 40 mg to ganger daglig. Samme følelse i halsen enda. Hadde CRP på 23 og har kanskje luftveisinfeksjon og halsbetennelse i tillegg hva skal jeg gjøre sitter kapselen enda der?! I spiserøret eller luftrøret jeg vet ikke!! HJELP!!! Ekspander Etter 5 dager på Ahus, så kan du være HELT sikker på at det ikke sitter noe fast i halsen din. Ta tiden litt til hjelp, så ordner dette seg høyst sannsynlig av seg selv. Anonymkode: 57b74...329 1 Siter
Maiken03 Skrevet 18. mars 2018 Forfatter Skrevet 18. mars 2018 Men når jeg puster så er det ubehagelig og føler at noe sitter der, jeg har breket meg flere ganger, sitter den i spiserøret eller luftrøret? 0 Siter
Maiken03 Skrevet 18. mars 2018 Forfatter Skrevet 18. mars 2018 Hosten min har en utrolig rar lyden hoster som regel av meg selv og en sjelden gang ikke. 0 Siter
Maiken03 Skrevet 18. mars 2018 Forfatter Skrevet 18. mars 2018 AnonymBruker skrev (På 18.3.2018 den 21.16): Etter 5 dager på Ahus, så kan du være HELT sikker på at det ikke sitter noe fast i halsen din. Ta tiden litt til hjelp, så ordner dette seg høyst sannsynlig av seg selv. Anonymkode: 57b74...329 Ekspander Ja men det piper og lager rar harke lyd av hosten min og en del ubehag, det rare er at jeg klarer og spise drikke og snakke men jeg brekker meg stadig vekk jeg kjenner noe der det føles uvanlig ubehagelig. 0 Siter
ISW Skrevet 19. mars 2018 Skrevet 19. mars 2018 Slapp av. Hvis gastroskopi bekrefter at den ikke er der, er det teoretisk, praktisk og fysisk umulig at den er der! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.