AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 Skrevet 19. mars 2018 Påan igjen.. Brgynte fredag mrg, har lagt i sengen nesten helt siden da. Lørdag var jeg ikke oppe, kun vann og toalett. Liten pause sønd kveld, da satt jeg i stuen og så på TV. Så våkner jeg opp i dag med full panikk, igjen. Jeg er stiv, har vondt i kroppen, er kvalm og sulten, klarer ikke å bevege meg. Dette er for mye. Jeg orker ikke mer. Jeg prøver å holde pusten i håp om at jeg besvimer. Trenger en pause. Har tatt nok en 15 mg Sobril, første i dag. Vet jeg blir trøtt av den. Men om 5-7 timer går virkningen ut, og da vil har jeg valget mellom å ta mer, eller ligge i kramper i sengen resten av dagen/kvelden/natten. Eneste andre medisin jeg tar er Fontex 30 mg. Har noe valerian og melissa urtetabletter, får spe på med de. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å holde unna denne angsten. Anonymkode: 36dcd...a08 0 Siter
kupton Skrevet 19. mars 2018 Skrevet 19. mars 2018 Du må komme deg opp av sofaen og ut av huset. Gå deg en lang tur flere ganger i døgnet. Prøv å rette oppmerksomheten utover. På sofaen har du alle muligheter til å kjenne godt etter hvor ille du har det og synes synd på deg selv. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 19. mars 2018 Skrevet 19. mars 2018 1 time siden, kupton skrev: Du må komme deg opp av sofaen og ut av huset. Gå deg en lang tur flere ganger i døgnet. Prøv å rette oppmerksomheten utover. På sofaen har du alle muligheter til å kjenne godt etter hvor ille du har det og synes synd på deg selv. Ja det er jo lett i den tilstanden... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 Skrevet 19. mars 2018 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det er jo lett i den tilstanden... Hva mener man elles skal gjøre? Anonymkode: 6d8d6...8b3 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. mars 2018 Skrevet 19. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva mener man elles skal gjøre? Anonymkode: 6d8d6...8b3 Man må se det litt an, sånne dager pleier å gå over hos meg. Men kan ha det sånn noen dager. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 Skrevet 19. mars 2018 4 timer siden, stjernestøv skrev: Ja det er jo lett i den tilstanden... Takk... jeg klarer det ikke. Kommer meg jo knapt på do. TS 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva mener man elles skal gjøre? Anonymkode: 6d8d6...8b3 Jeg vet det er mange som mener man MÅ TVINGE seg... men det er jeg ikke i stand til nå... Har forøvrig hatt en grei ettermiddag så langt, kom meg ut av sengen i 15 tiden. Sitter ennå på stuen, nå har solen gått ned, så da er det mørkt igjen. Anonymkode: 36dcd...a08 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 Skrevet 19. mars 2018 8 timer siden, kupton skrev: Du må komme deg opp av sofaen og ut av huset. Gå deg en lang tur flere ganger i døgnet. Prøv å rette oppmerksomheten utover. På sofaen har du alle muligheter til å kjenne godt etter hvor ille du har det og synes synd på deg selv. Jeg var veldig sliten i går etter en tøff arbeidshelg. Så dro jeg på trening (hobby) - og da fikk jeg energi og kunne dratt på jobb igjen. Tanker stjeler mye energi. Anonymkode: 3569f...dc0 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.