Gjest anbr42 Skrevet 12. april 2018 Skrevet 12. april 2018 Skjønner ikke hva som foregår lenger, jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april 2018 Skrevet 12. april 2018 På hvilken måte er du syk i hodet? Anonymkode: 3f19a...463 0 Siter
Gjest Skrevet 12. april 2018 Skrevet 12. april 2018 (endret) 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte er du syk i hodet? Anonymkode: 3f19a...463 Jeg bare er det, og jeg greier ikke å bli frisk. Har etter sigende BAL og er for tida veldig ustabil. For tre uker siden var jeg innlagt 2 uker pga depresjon. Nå er jeg blitt irritert på nesten alt og alle, nærmest sint! Og jeg synes mange bare er idioter! Blir irritert over hva folk sier og hvordan de sier det. Noen snakker så seint og går rundt grøten for å få fram et poeng, i stedet for kjapp og tydelig tale. Blir så utolmodig av det at jeg får hetebølger. Klarer knapt å stå rolig og høre dem snakke. Får urolige ilinger nedover ryggen, og hele kroppen blir urolig. Vil bare vekk fra folk og være i fred. Men jeg er også veldig sint på meg selv fordi jeg føler på den måten, for det er egentlig helt ulikt meg å tenke slik om andre. Greier ikke å ta medisinen min ordentlig heller, fordi jeg er forbanna over at jeg må ta dem. Vil ikke være sjuk, og egentlig tror jeg ikke at jeg er det heller. Hadde vært best om det fantes en one-way-ticket out of here... Så, er jeg sjuk eller frisk? Jeg aner ikke selv. Er så ambivalent. Ikke bare til syk/frisk, men også ellers. Endret 12. april 2018 av Gjest 0 Siter
Gjest Skrevet 13. april 2018 Skrevet 13. april 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte er du syk i hodet? Anonymkode: 3f19a...463 Og hvorfor spør du om det, når du ikke gidder å respondere på svaret mitt? 0 Siter
Gjest Skrevet 13. april 2018 Skrevet 13. april 2018 (endret) Jeg er bergenser. Gjør det meg til en utålmodig person, tro? Endret 13. april 2018 av Gjest 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 13. april 2018 Skrevet 13. april 2018 Ikke for å moralisere, men hvis du vil unngå å være sjuk - så er nøkkelen til det å ta medisiner som foreskrevet. Har man høyt blodtrykk og slutter å ta medisiner som holder det i sjakk, vil det bli høyt igjen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. april 2018 Skrevet 13. april 2018 Ja det kan vel ha noe med at du ikke tar medisinen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.