AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Du får feire med dem..neida...;) haha ja sosialisere meg med de... sitte meg ut og gjøre meg i selskap med de . Det er ikke meg altså hahahaha Anonymkode: f9b59...dd2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Må ærlig si: musikksmaken deres er grusom Anonymkode: f9b59...dd2 Ok. Enda verre å høre på da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: haha ja sosialisere meg med de... sitte meg ut og gjøre meg i selskap med de . Det er ikke meg altså hahahaha Anonymkode: f9b59...dd2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Konklusjon: Løsningen på ensomheten og tråden er å sitte seg ut sammen med de hahahaha. 10-12 lekre polakker . hahahaha. Anonymkode: f9b59...dd2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Godt selskap hahaha. Anonymkode: f9b59...dd2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Konklusjon: Løsningen på ensomheten og tråden er å sitte seg ut sammen med de hahahaha. 10-12 lekre polakker . hahahaha. Anonymkode: f9b59...dd2 Ja der er løsningen 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Ja der er løsningen Fikk en melding tikkende inn på mobilen fra datteren min etter at jeg hadde skrevet om bråkete polakker til henne... Hun har vært i Polen og skrev : mamma, polakker er sånn som de. De elsker å være sosial og sitte i gjenger å prate med høy musikk. Også ser de seg rundt om noen andre vil delta i sosiale samværet. Det er slik jeg husker de i Polen og, sier hun hahhaha Anonymkode: f9b59...dd2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 3 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja der er løsningen Hadde jeg vært en som våget å bare gå rett bort til folk eller ut for å prate med hvem som helst så hadde jeg nok sittet allerede nede på terassen deres om jeg var godtatt inn i gjengen hahaha. Men jeg er en som rømmer fra slike situasjoner . Tar aldri kontakt med noen. Er kun sosial på jobb og med familie hehe Anonymkode: f9b59...dd2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk en melding tikkende inn på mobilen fra datteren min etter at jeg hadde skrevet om bråkete polakker til henne... Hun har vært i Polen og skrev : mamma, polakker er sånn som de. De elsker å være sosial og sitte i gjenger å prate med høy musikk. Også ser de seg rundt om noen andre vil delta i sosiale samværet. Det er slik jeg husker de i Polen og, sier hun hahhaha Anonymkode: f9b59...dd2 Er vel sosiale av seg da ja og høylytte 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg vært en som våget å bare gå rett bort til folk eller ut for å prate med hvem som helst så hadde jeg nok sittet allerede nede på terassen deres om jeg var godtatt inn i gjengen hahaha. Men jeg er en som rømmer fra slike situasjoner . Tar aldri kontakt med noen. Er kun sosial på jobb og med familie hehe Anonymkode: f9b59...dd2 Ja hvem er vel sånn? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Er vel sosiale av seg da ja og høylytte Det verste er at det kan ikke merkes at de savner damer hahahaha Anonymkode: f9b59...dd2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det verste er at det kan ikke merkes at de savner damer hahahaha Anonymkode: f9b59...dd2 Koser seg sammen de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Ja hvem er vel sånn? Det er sant.. Er mange som har sagt til meg at for å finne kjæreste så bør jeg gå bort å ta intiativ med menn foreks på butikker og hvis jeg ser en flott type når jeg er ute å går tur..Men slik gjør jeg ikke Aldri!!! haha. Er nesten slik at jeg før hadde våget å forsøke å bli kjent med polakkene ... Nesten... Nei våger ingen av delene Anonymkode: f9b59...dd2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Koser seg sammen de Det var iallefall noen som var sosiale i helgen Polakkene haha.. Jaja, de er stille og rolig til når det regner elller er kaldt ute, så den skal de ha. . Da høres ikke et pip fra de. Hadde vært verre om de var som dette hele året haha. Anonymkode: f9b59...dd2 1 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sant.. Er mange som har sagt til meg at for å finne kjæreste så bør jeg gå bort å ta intiativ med menn foreks på butikker og hvis jeg ser en flott type når jeg er ute å går tur..Men slik gjør jeg ikke Aldri!!! haha. Er nesten slik at jeg før hadde våget å forsøke å bli kjent med polakkene ... Nesten... Nei våger ingen av delene Anonymkode: f9b59...dd2 Er vel ikke bare bare det nei. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Er vel ikke bare bare det nei. Nei det er ikke bare bare. . Men noen er sånn. Men nei det er ikke meg Anonymkode: f9b59...dd2 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Følte meg ikke så ensom nå når jeg stengte mesteparten av bråket ute, med å lukke vinduene. Men det er mulig at de gikk inn for å spise middag eller noe annet eller så har andre klaget på de hahahha .De ble plutselig stille. Anonymkode: f9b59...dd2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Følte meg ikke så ensom nå når jeg stengte mesteparten av bråket ute, med å lukke vinduene. Men det er mulig at de gikk inn for å spise middag eller noe annet eller så har andre klaget på de hahahha .De ble plutselig stille. Anonymkode: f9b59...dd2 Godt det ble ro nå da 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 18 minutter siden, stjernestøv skrev: Godt det ble ro nå da Endelig . Skulle tro de hadde lest innlegget mitt haha. Men som sagt : skjønne er de å se på , og skjønne er de til vanlig ,men jeg følte meg bare så a-sosial av å høre på de. Men men jeg er ikke en som klager. Hadde de spurt om de fikk bråke så hadde jeg sagt: ja, bare bråk i vei. Jeg vil heller at andre skal bråke enn at jeg skal støye Anonymkode: f9b59...dd2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. april 2018 Skrevet 15. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endelig . Skulle tro de hadde lest innlegget mitt haha. Men som sagt : skjønne er de å se på , og skjønne er de til vanlig ,men jeg følte meg bare så a-sosial av å høre på de. Men men jeg er ikke en som klager. Hadde de spurt om de fikk bråke så hadde jeg sagt: ja, bare bråk i vei. Jeg vil heller at andre skal bråke enn at jeg skal støye Anonymkode: f9b59...dd2 Ville sagt de kunne bare bråke, men ikke om natten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.