AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 Skrevet 18. april 2018 jeg tok litium og abilify som jeg skulle og følte ingen spes taletrang eller at tankene raste i hodet var det fordi medisinene dempet det? De er nå økt likevel greide jeg blamere meg kraftig i AVD og utagere enormt seksuelt før innleggelse Anonymkode: fa6dd...af5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 Skrevet 18. april 2018 Føler enkelte av pleierne ikke tok meg seriøst Anonymkode: fa6dd...af5 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 18. april 2018 Skrevet 18. april 2018 Jeg antar at økningen på medisindoseringen din har dempet ned symptoemene dine, og det tror jeg er bra - ut i fra hvordan du beskriver hvordan du hadde det. Leit når man ikke føler seg tatt på alvor. Det beste og vanskeligste er å si i fra. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. april 2018 Skrevet 18. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Føler enkelte av pleierne ikke tok meg seriøst Anonymkode: fa6dd...af5 Det er så mange forskjellige folk der inne av pleiere også, snakk med dem du stoler mest på. Har du ikke egen kontakt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.