Gå til innhold

To uker siden cytotec,fortsatt positive tester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
10 timer siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Det er ikke mulig å vite hvis vi ikke har verdien før aborten. Var det spontanabort eller frivillig abort? Vennlig hilsen Mette

Verdien da jeg fikk konstantert tom fostersekk var på 46.000. To dager etterpå var den nede på 30.000. Da fikk jeg cytotec. 

Anonymkode: e25d6...7b1

Mette Moen, Gynekolog

Hei igjen

Du har hatt høy verdi som utgang, og da tar det lenger tid å få HCG ut av kroppen. HCG halveres ca daglig, så jeg har satt opp dette regnestykket, men det er en god slingringsmonn. Vent med ny test til det har gått en måned. Hvis testen fortsatt skulle være positiv, bør du få tatt en blodprøve, men det er sannsynligvis ikke nødvendig.

Vennlig hilsen Mette

Ultralyd: 46.000

cytotec (2 dager senere): 30.000

1 15.000

2 8.000

3 4.000

4 2.000

5 1.000

6 500

7 250

8 125

9 70

10 35

11 17

12 10

13 5

AnonymBruker
På 4/29/2018 den 9.35, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Hei igjen

Du har hatt høy verdi som utgang, og da tar det lenger tid å få HCG ut av kroppen. HCG halveres ca daglig, så jeg har satt opp dette regnestykket, men det er en god slingringsmonn. Vent med ny test til det har gått en måned. Hvis testen fortsatt skulle være positiv, bør du få tatt en blodprøve, men det er sannsynligvis ikke nødvendig.

Vennlig hilsen Mette

Ultralyd: 46.000

cytotec (2 dager senere): 30.000

1 15.000

2 8.000

3 4.000

4 2.000

5 1.000

6 500

7 250

8 125

9 70

10 35

11 17

12 10

13 5

Tusen takk,ifølge denne burde jeg ha nærmere 0 i hCG nå... har ikke flere tester igjen så får ikke testet enda, men har fått noe ømme bryst igjen så jeg mistenker jo at alt ikke er som det skal... skal til gynekolog i neste uke men merker det er lenge å vente... :( vil bare han mensen igjen.... 

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Kan du ikke gå opp om legekontoret og be om blodprøve for HCG? det er vanligvis ikke nødvendig å bestille time for det? Hilsen Mette

Jo jeg har nå ringt gyn,for å få komme tidligere på sjekk... tusen takk for svar og hjelp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...