Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tenker jeg på når man sitter på matter eller treningsapparater? 

Anonymkode: 37a4a...562

Nei. Da må noen ha sittet der og gnidd sine edlere deler grundig ned i matta sekundet før du gjorde det samme - om det i det hele tatt er mulig. 

Annonse

Gjest Mina1

Morsom tråd... jeg tror det er ganske vanskelig å bli smittet uten å enten dele sprøyte eller å ha sex med vedkommende.... Jeg var tidligere hypokonder, og fikk diagnosen ,og spurte legene om slike spørsmål og de sa nei at det er umulig så og si. :D . Er heldigvis ikke hypokonder lenger. Ble frisk men er veldig å vaske meg, og være forsiktig med offentlige toaletter og sånn ennå. 

Endret av Mina1
AnonymBruker
5 minutter siden, emilie321 skrev:

Der jeg trener er det påbudt med klær , også på overkroppen (ikke det at det kan gi noe smitte da) 

Tror du ikke trenger å bekymre deg over dette, dvs jeg vet at du ikke trenger å bekymre deg.

Jeg har alltid brukt truseinnlegg når jeg har vært på trening. Trodde kanskje jeg kunne bli smittet av noe hvis jeg satt på spinningsykkelen. Jeg skal slutte med det nå. Da trenger jeg ikke spørre gynekologen min heller da. 

Anonymkode: 37a4a...562

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...