AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Er ei kvinne på 38 år som har hatt angst og panikk siden barndommen, sliter med depresjoner og har emosjonell ustabil pf og avhengig pf. Gikk lenge i terapi da jeg var i 20 årene. ble litt bedre da jeg trente på angsten og pf som jeg slet mest med. Har de siste årene vært igjennom store kriser som min nåværende psykriatiske sykepleier sier til meg at jeg har vokst på og blitt mer moden etterpå. Var på dps i ambulant akutt team etter en stor krise i januar. Fikk hjelp der noen uker. Og har nå ukentlig kontakt med psykriatisk sykepleier. Dps har spurt hva de på psykisk helse har gjort med meg, fordi jeg er ikke vanskelig slik jeg har vært tidligere på dps. Jeg er mer rund i kantene og tolererende mot folk. Jeg har merket meg at jeg er stabil mot de som er stabil mot meg. slik var jeg ikke tidligere. Jeg skyldte mer på andre tidligere for mine plager og problemer, nå går jeg mer inni meg sjøl for å finne ut av problemene mine. Så det er godt å ha blitt litt mildere i kantene til pf. Men jeg har jobbet mye med meg sjøl og har nok utviklet meg mer også de siste årene. Men jeg er ikke frisk, men er godt at en kan utvikle seg positivt. Ville nå bare formidle det her. Anonymkode: 5cf84...a28 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442401-har-forandret-meg-pf/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.