Gjest Tristesse Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 for å kunne bli, evt hvor lite glad i henne kan jeg være før jeg slår opp og selger huset? Vi har vært sammen i 6 år, og 4 år som samboere. Ref: "Prøve i det lengste" 02/03/02, jeg og dama har en del problemer, og jeg er svært usikker på mine egne følelser ovenfor henne. Når vi er sammen, så har vi det svært bra, men som jeg har sagt til henne, så føler jeg liksom at vi er mer venner enn kjærester Likevel er jeg livredd for å miste min beste venn, men ønsker meg liksom samtidig en ny kjæreste, og ikke minst sexpartner. Når jeg er fra henne, så har jeg det bra, men det hender, i ensomme stunder at jeg savner henne. Vi har nå bodd fra hverandre ca 2 mnd, og likevel, om jeg ikke savner henne så mye, så vil jeg jo ikke miste min beste venn...så..hvor mye må jeg savne henne før jeg liksom vet at dette er min fremtidige kone, livspartner, evt hvordan vet jeg at jeg elsker henne, eller er nok glad i henne..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44242-hvor-glad-i-henne-m%C3%A5-jeg-v%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Det at du i det hele tatt stiller spørsmålet om hvor glad du må være i henne, forteller meg at du ikke er glad nok i henne til å tilbringe resten av livet sammen med henne. Jeg var også tidligere i et forhold hvor jeg hadde lignende tanker, tenkte at vi hadde det jo bra sammen, og han var veldig snill, men da han reiste bort et halvår fant jeg ut at jeg klarte meg utmerket godt uten ham! Nå har jeg en ny kjæreste som jeg har vært sammen med i to år, og når jeg kjenner på de følelsene jeg har for ham, skjønner jeg at det forholdet jeg hadde tidligere var helt feil! Nå er jeg aldri et sekund i tvil om at dette er den jeg vil tilbringe resten av livet sammen med! Jeg bare vet det! Hvis man lurer på om man er glad nok i en person, tror jeg ikke man er det. Er du sammen med den rette, så bare vet du det! Du trenger kanskje ikke å vite akkurat hvorfor dette er den rette, du bare kjenner det i hjertet! Jeg forstår at dette er en trasig situasjon, men hvis du tok mot til deg og slapp taket og begynte å treffe andre folk, tror jeg nok du ganske snart ville skjønne at dette forholdet ikke var det rette for deg. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44242-hvor-glad-i-henne-m%C3%A5-jeg-v%C3%A6re/#findComment-166851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.