Gå til innhold

Kan noen berolige meg?

Anbefalte innlegg

Gjest no nickname 2day

Hei

Er gravid i ca uke 7. Er så utrolig redd for å spontanabortere. Tenker på det hele tiden nesten, når jeg skal sove og når jeg våkner osv. Kjenner etter hele tiden om jeg fortsatt har ømme bryster osv. Det er jo ingen grunn til at jeg skal miste, er en sunn og frisk jente på 21, men man vet jo aldri. Så forteller folk meg "stort sett går det jo bra"... Ja, det er greit det, men man hører jo hele tiden om folk som mister, og noen gjerne gang på gang.

Skal dessuten inn å få narkose i morgen, har det noe å si for fosteret?

Håper på svar! Og at noen klarer å berolige meg litt.

Takk

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44277-kan-noen-berolige-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner så godt igjen den uroen man føler i starten. Det er dessverre mange som har det som du, og jeg hadde det akkurat like dan.

Men jeg har dessverre ingen magisk oppskrift å komme med, ikke annet enn at det er kloke ord andre allerede har sagt til deg; "Det går helst bra "! For det er nemlig helt sant !

For det er nettopp det det gjør. Hver eneste dag, verden over, går det bra! :-)

PS !

Du nevner noe om narkose. Det er svært viktig at legene som skal legge deg i narkose vet omd dette. Kanskje de da sier nei.

Så...vet legene om at du er gravid ? Du MÅ fortelle det før du blir lagt i narkose. Jeg vet ikke om det er så viktig, men som gravid må du passe på å si fra for sikkerhets skyld bestandig. Meg ville de ikke ta røntgenbilder av engang, da jeg var gravid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44277-kan-noen-berolige-meg/#findComment-166688
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...