AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Fant akkurat en fullvokst barnemark på papiret etter en dotur. Har ofte besøk av barn og har noen i husstanden som jobber i barnehage. Skal i morgen kjøpe vermox på apoteket for behandling av hele husstanden og vaske alt av håndklær, undertøy og sengetøy. Det jeg dermiot lurer på er om dette er noe jeg burde varsle han jeg driver med? Hadde sex med han for første gang for noen dager siden uten analsex og slikking. Er det så smittsomt at det vil smitte han? Vil jo heller ikke få det på nytt om han har blitt smittet, og vil forsåvidt ikke smitte han heller. I tillegg så lurer jeg på om han kan behandles med en gang når det nylig har skjedd, eller om han er nødt til å vente med behandling? Anonymkode: 1669e...a37 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442987-barnemark/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.