Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest endelig!

Jeg er 27 år, gift og småbarnsmor. Jeg har vært sammen med mannen min siden vi var svært ung, og har bare hatt 1 partner uten om ham.

Sexlivet vårt var godt hele tiden, men jeg fikk aldri orgasme. Hadde forsonet meg med at jeg var bland dem som ikke klarte å oppnå det.

Men etter å ha lest litt her inne på forumet, innså jeg at jeg muligens måtte prøve meg på å onanere litt...?

Har aldri vært noe interessert i det, da...

Men jeg benyttet en dag jeg var alene hjemme, og jammen meg klarte jeg det!!!

Og etter noen forsøk alene, klarte jeg det sammen med mannen min også.

Jeg er så utrolig takknemlig for at det finnes slike som deg, Gro! Som kan rettlede litt.

Og til dere jenter som "sliter" litt med å få det til... Ikke gi opp! Det er virkelig verdt det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44327-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hørtes meget flott ut:-))

Det er viktig å kjenne sin egen kropp for å oppnå orgasme. Hvis enn ikke klarer det selv, skal det mye til at en partner vil klare det. Det er kun du som vet hva som er best og kan rettlede partneren. Derfor er det viktig at du utforsker deg selv så du vet hvordan du liker å bli stimulert.

Mitt råd er at du fortsetter å utforske deg selv, det er jo ikke det verste du kan gjøre heller da:-)))

Lykke til:-)))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44327-orgasme/#findComment-167016
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest undrende

Dette hørtes meget flott ut:-))

Det er viktig å kjenne sin egen kropp for å oppnå orgasme. Hvis enn ikke klarer det selv, skal det mye til at en partner vil klare det. Det er kun du som vet hva som er best og kan rettlede partneren. Derfor er det viktig at du utforsker deg selv så du vet hvordan du liker å bli stimulert.

Mitt råd er at du fortsetter å utforske deg selv, det er jo ikke det verste du kan gjøre heller da:-)))

Lykke til:-)))

Jeg lurer på om jeg endelig har opplevet orgasme...Jeg har alderig klart å onanere selv om jeg har prøvet mange ganger, men så var det en dag her at jeg satt og var så kåt etter siste elskov med kjæresten. Jeg maserte noen ømme muskler med et masasjeapparat, som var utstyrt medvarme og vibrasjon. Så fikk jeg så lyst til å prøve den på klitten, og det var utrolig deilig, plutselig rant det av meg,...og nå lurer jeg på om det gikk for meg, eller om det var urin. Har denne væsken noen spesiell lukt. Jeg har fått det til flere ganger etter dette, men er enda litt usikker på om det var urin..vil jo ikke at det skal være det hvis det går for meg sammen med partneren, har derfor ikke helt klart å slippe meg sammen med ham. Kan noen svare meg på dette...Mange takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44327-orgasme/#findComment-173598
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg endelig har opplevet orgasme...Jeg har alderig klart å onanere selv om jeg har prøvet mange ganger, men så var det en dag her at jeg satt og var så kåt etter siste elskov med kjæresten. Jeg maserte noen ømme muskler med et masasjeapparat, som var utstyrt medvarme og vibrasjon. Så fikk jeg så lyst til å prøve den på klitten, og det var utrolig deilig, plutselig rant det av meg,...og nå lurer jeg på om det gikk for meg, eller om det var urin. Har denne væsken noen spesiell lukt. Jeg har fått det til flere ganger etter dette, men er enda litt usikker på om det var urin..vil jo ikke at det skal være det hvis det går for meg sammen med partneren, har derfor ikke helt klart å slippe meg sammen med ham. Kan noen svare meg på dette...Mange takk

Heisan:-))

Det høres ut som om du er på rett vei. Om det gikk for deg eller ikke er ikke så godt å si. Den væsken du beskriver strides de lærde litt om, men de fleste mener vel at dette ikke er urin. Det lukter vel heller ikke slik vil jeg tro, så gå ut for at det er sekreter du:-))

Er du av de jentene som får sprutorgasmer så skal du sette pris på det. Det er ikke så mange som klarer det.

Orgasme gir jo en voldsom følelse når den kommer, du rykker til i ukontrollerte bevegelser og tiden står stille en liten stund. En orgasme kan være svak og den kan være meget kraftig. Er du noe sånt du kjenner?

Veldig bra at du utforsker deg selv, det må du bare fortsette med:-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44327-orgasme/#findComment-173612
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...