AnonymBruker Skrevet 14. juli 2018 Skrevet 14. juli 2018 Jeg har bipolar lidelse type 1, men jeg har ikke så mye grandiose tanker når jeg er manisk. Hvis noe, så er det at jeg synes andre er uintelligente, men jeg tenker ikke at jeg selv er intelligent, tenker at andre er dumme og irriterende, men jeg jeg tenker ikke at jeg er bedre enn dem, og jeg kan føle at jeg vet noe "udefinerbart, men viktig om livet, noe "mystisk" som ingen andre har forstått". Men jeg blir liksom ikke HØY på meg selv, sier at jeg kunne styrt landet, osv. Hvilke erfaringer har dere andre rundt dette, i deres sykdomsbilde? Anonymkode: 4d4a9...37c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 Skrevet 17. juli 2018 Jøss, ingen? Anonymkode: 4d4a9...37c 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 17. juli 2018 Skrevet 17. juli 2018 Da jeg var skikkelig manisk og psykotisk overførte jeg de grandiose tankene på hanjeg var forelsket i 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2018 Skrevet 17. juli 2018 På 15.7.2018 den 0.27, AnonymBruker skrev: Jeg har bipolar lidelse type 1, men jeg har ikke så mye grandiose tanker når jeg er manisk. Hvis noe, så er det at jeg synes andre er uintelligente, men jeg tenker ikke at jeg selv er intelligent, tenker at andre er dumme og irriterende, men jeg jeg tenker ikke at jeg er bedre enn dem, og jeg kan føle at jeg vet noe "udefinerbart, men viktig om livet, noe "mystisk" som ingen andre har forstått". Men jeg blir liksom ikke HØY på meg selv, sier at jeg kunne styrt landet, osv. Hvilke erfaringer har dere andre rundt dette, i deres sykdomsbilde? Anonymkode: 4d4a9...37c Er ikkje dette ei form for grandiose tankar? Synscdy ikkje dei andre er retard og meirirriterande enn deg? Att du er ĺITT betre enn andre i alle fall Anonymkode: 1a886...bf5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.