Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg har nå 2-3 ganger i løpet av 2 måneder fått et slags sår/rift på klitoris som har blitt rødt, ømt, og blødd litt nå den siste gangen. Jeg skjønner ikke hva det kan komme av fordi jeg har ikke hatt sex, jeg vasker meg hver dag og bare med vann, og jeg tror ikke jeg kan ha sopp heller. Hva kan være årsaken til dette? Det er ikke bare ett rift, det er som flere små sår, og bare på den ene siden av klitoris. Blir hoven også. Har gått over av seg selv de to andre gangene, men lurer på hvorfor det kommer tilbake... kan jeg prøve med canesten salve likevel? 

Anonymkode: 358ff...18d

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/443673-s%C3%A5r-p%C3%A5-klitoris-uten-grunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det kan være infeksjon, herpes? Jeg synes at du skal få din fastlege til å vurdere det og evt ta prøve til dyrkning av virus eller bakterier. Jeg ville vente med behandling til legen har vurdert det.

Vennlig hilsen Mette

Din alder?

AnonymBruker

Jeg har bare hatt sex med én person før, vi var kjærester en god stund, og han hadde ikke herpes, det er jeg så og si helt sikker på. Han hadde ikke hatt sex med noen andre før meg, så sannsynligheten er veldig, veldig liten. Og om jeg skulle ha blitt smittet av han, så ville jeg vel ha merket det for lenge siden kanskje? Jeg er 18 år.

Anonymkode: 358ff...18d

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...