Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg går på trisekvens. Har gått 2 år og alt har vært normalt.

Men i går begynte plutselig menstruasjon, og det når jeg er midt i de BLÅ tablettene!! Er på den 5 blå så jeg har nesten nettopp begynt på ett nytt brett.

Og jeg har nett startet på ferien!

Hvordan stopper jeg den? Kan jeg hoppe over til de hvite tablettene da? 

Anonymkode: 14506...1ac

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/443683-stoppe-en-trisekvens-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvor gammel er du? hadde dine menstruasjoner stoppet helt opp da du begynte med Trisekvens? Noen ganger kan det være en restproduksjon av hormoner i eggstokkene som så slår igjennom Trisekvens-syklus. Du kan gjerne forsøke å ta de hvite tabletter, men jeg tviler på at du kan stoppe blødningen. Jeg ville ha foreslått helt å stoppe med Trisekvens og se hva som skjer, men hvis du er redd for å få symptomer tilbake, så kan du forsøke med de hvite. Du kan forvente ny blødning når du stopper med de hvite tablettene.

Hvis det fortsetter med blødninger, bør du få en sjekk.

Vennlig hilsen Mette

• 4 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...