Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lurer på noe! 

I går (onsdag) ble jeg strippet og da hadde jeg visst nok ingen åpning, eller hun sa bare, her var det lukket! samt livmorhalsen lå også ganske langt bak, men baby lå med hodet dypt ned(!!) Hodet har vært festet siden uke 33 og jeg har i dag 0 dager til termin. Hun sa ingenting om at jeg var moden eller ei. Stripping var super ubehagelig,men var jo ferdig på 1 min og jeg blødde med en gang etterpå, tørket ganske mye også skjedde det ikke noe mer annet enn at jeg nå er veldig øm i underlivet 😅 hadde noe brunt i trusa på kvelden bare  

MEN Hva betyr dette, kommer jeg til å gå langt over tiden eller kan det plutselig snu Om?

Skjønner at vi er alle individer, men føler meg ganske lost og svært lite kunnskapsrik rundt dette området! 😅

Må riktignok påpeke at jeg har i tillegg svært lite kynnere, men vanvittig mye nedpress! 

Slimproppen gikk også for 2 uker siden. 

Anonymkode: 3a52b...c57

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/443750-stripping/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Stripping i forbindelse med graviditet betyr at man forsøker å løsne nedre del av fosterhinnen fra nedre del av livmor/livmorhals. Det kan sette i gang rier. Det er ikke mulig å si noe om når fødselen kommer i gang, men nå er det gjort et forsøk på å få den i gang. Vi får håpe at du ikke behøver å gå mye over tiden. Lykke til, vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/443750-stripping/#findComment-3860935
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...