Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Føler meg hul i underliv , som om alt er åpent. Kommet plutselig og medfører « seksuell dysfunksjon «.. ubehag som gjør jeg ikke ønsker berøring . Går på lamictal , wellbutrin  og sovemedisin , men ingen slike plager tidligere.

Lurt på om jeg hadde vagina kramper i forkant av at dette skjedde.  Kan det være infeksjon ? Har ikke hatt behov for noen behandling relatert til dette tidligere.

Er 43 år. Fortsatt mens , men noe mindre og kortere . Kan ha brunlig farge ( rundt eggløsning ?)

Bør jeg undersøkes av lege ( gynekolog)? Syns dette blir flaut å si, men kanskje bare å ta en prøve ? Tok livmorhals test i fjor , ble anbefalt da jeg ikke haddd vært på ti år. Var visst ok.

På forhånd takk for evt svar 

Anonymkode: 7ebd1...254

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/443782-f%C3%B8ler-meg-%C2%ABhul%C2%BB/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det du beskriver er av symptomer tyder ikke i noen bestemt retning, det er ikke tegn på infeksjon. Litt blødning omkring eggløsning er ikke unormalt (kan vise seg som brun utflod).

Har du født vaginalt? Føler du deg åpenstående i skjeden? Det er ikke unormalt og ikke flaut å snakke med legen om.

Hvis du er usikker, kan du be om en undersøkelse hos din fastlege.

Vennlig hilsen Mette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...