Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er i dag 23 uker på vei. Siden uke 17 har jeg hatt kynnere. Som oftest sterke/langvarige. Var hos jordmor i uke 17, og ho sa jeg burde bli sykemeldt 50%. Dette ble jeg før jeg gikk ut i 3 ukers ferie. Nå er jeg tilbake i jobb, fortatt 50% sykemeldt. Jeg jobber i hjemmesykepleien. Sjefen prøver å tilrettelegge, noe som går så som så. 

Jeg har hyppigere og lengre kynnere nå etter jeg begynte å jobbe igjen. I tillegg stikker det nedentil og føles som noe skal falle ut mellom beina på meg. Har også mensmurringer av og til på jobb. Er livredd for at kynnere skal ha ført til kortere livmorhals. Er dette noe å bekymre seg for? Bør jeg kontakte jordmor før jeg har time, som er i uke 25?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/443812-sterke-kynnere-uke-23/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...