Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Har endel problemer med underlivet det siste måndende. Det begynte med at jeg sluttet på p-pillene (almina) for å få mensen. Den kom ikke når den skulle, og jeg ventet ca 5 dager før jeg fikk den. Etter en uke med menstrasjon, begynte jeg på et nytt brett. Jeg hadde fremdeles mensen, og det varte i 3 uker. En dag kunne det være mye blod, og en annen dag kunne det være så lite at jeg ikke trengte ob. Etter 3 uker ble det normalt igjen, men begynte å få endel smerter på både venstre og høre side. Ved eggstokkene. Smertene er som stikking og kramper. Disse smertene har pågått nå en stund. Men nå for noen uker siden fikk jeg ekstreme smerter og klarte ikke å stå oppreist. Så jeg gikk på do å blodet bare rant. Jeg skulle ikke ha mensen før om 2 uker. Så jeg stoppet på pillen for å ha min frie uke. Men jeg blødde ekstremt, jeg kunne stå oppreist å bare blø nedover lårene. Har fortsatt ekstreme smerter ved eggstokkene. Og det kan komme spesielt viss jeg har drukken alkohol. Jeg gikk til legen når jeg fikk disse smertene første gangen. Legen tok celleprøver og klamydiaprøve. Men har ikke hørt noe siden, så jeg regner med at prøvene var fine. Noen ganger kjennes det ut som underlivet mitt bare detter ned, og jeg må løpe på do. Lurer veldig på hva dette kan være?

Anonymkode: 63b9a...de2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/443834-smerter-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 timer siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Jeg har litt problem med å få oversikt over blødninger, smerter og bruk av p-pille. Er det utelukket at du kan ha vært gravid og hatt en abort? Vennlig hilsen Mette

Jeg tester meg jevnlig og har ikke testen positivt på noen av testene jeg har tatt. 

Anonymkode: 63b9a...de2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/443834-smerter-i-underlivet/#findComment-3862198
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...