AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Jeg er en jente på snart 20 år som har fått påvist litt forhøyet leververdi i ca et år nå, har bare blitt sendt tilbake igjen for nye blodprøver etter 6 uker ca. Nå fikk jeg nytt brev og fikk beskjed om å komme tilbake om et par uker for å ta spesial prøver. Har ikke fått noen informasjon om hvordan kroppen kan føle seg når man har litt forhøyet leververdi, og om det kan skyldes at jeg har mye vondt i hode, kroppen osv og får lett nedsatt almentilstand. Drikker aldri alkohol, og lite smertestillende... så noen som vet hva spesial prøvene kan innebære, og noen som vet hvordan man kan føle seg kroppslig med litt forhøyet leververdi? Anonymkode: 473ad...4d7 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443865-forh%C3%B8yet-leververdi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på snart 20 år som har fått påvist litt forhøyet leververdi i ca et år nå, har bare blitt sendt tilbake igjen for nye blodprøver etter 6 uker ca. Nå fikk jeg nytt brev og fikk beskjed om å komme tilbake om et par uker for å ta spesial prøver. Har ikke fått noen informasjon om hvordan kroppen kan føle seg når man har litt forhøyet leververdi, og om det kan skyldes at jeg har mye vondt i hode, kroppen osv og får lett nedsatt almentilstand. Drikker aldri alkohol, og lite smertestillende... så noen som vet hva spesial prøvene kan innebære, og noen som vet hvordan man kan føle seg kroppslig med litt forhøyet leververdi? Anonymkode: 473ad...4d7 Mange med lett forhøyede leverprøver har ingen symptomer og det er ikke nødvendigvis noe galt med kroppen som forårsaker slike prøvesvar. Anonymkode: 123cf...c10 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/443865-forh%C3%B8yet-leververdi/#findComment-3862320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.