stjernestøv Skrevet 18. august 2018 Skrevet 18. august 2018 I går kveld når jeg la meg, det var så masse lys og skikkelser og jeg så sinte folk da jeg lukket øynene. Svarte Petter og Petra var der og, hadde lest Donald. Har sett lyst i dag og men ikke så voldsomt, trodde jeg skulle dø i går kveld. Når kan jeg rene med at latuda 74 mg virker? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, stjernestøv skrev: I går kveld når jeg la meg, det var så masse lys og skikkelser og jeg så sinte folk da jeg lukket øynene. Svarte Petter og Petra var der og, hadde lest Donald. Har sett lyst i dag og men ikke så voldsomt, trodde jeg skulle dø i går kveld. Når kan jeg rene med at latuda 74 mg virker? Du pleier ganske raskt å bli bedre. Du må bare være tålmodig noen få dager. Anonymkode: efeff...b60 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. august 2018 Forfatter Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du pleier ganske raskt å bli bedre. Du må bare være tålmodig noen få dager. Anonymkode: efeff...b60 Okay. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.