Gå til innhold

samboer hadde sex med drittsekk

Anbefalte innlegg

HåpOmBedreDager

Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette,men gjør et forsøk.

Er sammen med en jente, bodd sammen i snart 2 år nå,og har en gutt på 1.

Det første året vi var sammen var supert,men så skjedde et eller annet...

Før vi ble sammen hadde vi kjent hverandre i flere år, og jeg hadde alltid hatt et godt øye til henne,og hun påstår at hun alltid har likt meg.Så,på en fest (nachspiel) en stund før vi ble sammen, gikk hun til sengs med den største drittsekken jeg kjenner (tidligere kamerat av meg som jeg hadde brutt all kontakt med lenge før dette skjedde pga. andre omstendigheter...).

Ble veldig trist da dette skjedde, men "glemte" det etterhvert, og da vi ble sammen noen måneder etterpå, tenkte jeg ikke på det i det hele tatt...Ca 1 år etterpå begynte disse tankene å plage meg, det var til tider svært tungt.

I dag går det ikke så bra med oss, om dette er grunnen skal være usagt, men det er noe som hele tiden ligger i bakhodet på meg...Vi har snakket om dette flere ganger, uten at det hjelper.

Gode råd mottas med takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44416-samboer-hadde-sex-med-drittsekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor stiller du spørsmål ved at sambo hadde sex med en du betegner som en drittsekk, FØR dere kom sammen? Er du usikker på henne, og lurer på om det kan skje igjen? Hva er problemet egentlig? Klarer du ikke å takle at hun har hatt sex før deres forhold? Hadde du sex med noen før dere kom sammen? Kanskje samboen din synes den du var til sengs med er en drittsekk.

Se på hva du skriver her og spør deg selv. hva kan du gjøre med at samboeren din hadde sex FØR dere kom sammen. Kan du ikke gjøre noe med det? Vel, da må du se på at dere to har noe sammen og bygge på det. Ikke kritiser din sambo for noe som skjedde før dere kom sammen.

I enkelte tilfeller kan det være lurt av deg å finne en fortrolig person å snakke med. Det kan virke som om du nå muligens trenger hjelp fra en utenforstående slik at forholdet deres kan bestå og gå videre. Det er ikke noe nederlag å søke hjelp fra profesjonelle, så det er et råd fra meg. Søk hjelp og se om det kan hjelpe deg.

Lykke til.

Vennlig hilsen

Gjest tuvali

Du ber om gode råd. Jeg kan jo forsøke, men det er ikke så lett ut fra det du skriver.

Du burde kanskje tenke deg enda grundigere om hva du tror er problemet ditt/deres I DAG. Er det at du mener hun viste dårlig dømmekraft ved å ha sex med akkurat ham for lenge siden? Og videre, kanskje hun har vist dårlig dømmekraft ved å velge deg? Stoler du ikke på henne, er du redd hun kunne finne på noe slikt igjen? I så fall, hvorfor tror du det? En gang sex er en enkeltepisode, og hvis dere har snakket om dette, kan ikke jeg skjønne annet enn at det må ligge noe helt annet bak problemene deres. Er det slik at du forsøker å finne en årsak til at ikke alt er som før, finner du neppe denne årsaken i en episode fra før dere ble sammen. Var det ingenting annet som forandret seg etter ca. et år? ( dere fikk bl.a.et barn?)

Eller begynte du faktisk å tenke så mye på denne drittsekkepisoden at det ER det som er årsaken til at dere ikke har det godt sammen nå? I så fall må du forsøke å legge dette helt bak deg, ikke la en slik ting forsure forholdet ditt i dag ( herregud, han er jo en drittsekk, hvorfor ofre så mye som en tanke på ham?)

Det er ingen grunn til å være sjalu på ham, dette er flere år siden, og hadde hun likt ham bedre enn deg, hadde hun ikke blitt sammen med deg.

Mener du at hvis dette aldri hadde skjedd så hadde dere aldri hatt problemer i forholdet i dag, må du gjøre det eneste fornuftige, nemlig glemme at det har skjedd. Og det ER en idiotisk filleting som ikke fortjener annet enn å glemmes. Hvis du ødelegger et ellers bra forhold ved å tvære på dette, er du en drittsekk.

Har du aldri gjort noe dumt, og skal du, hun og barnet lide for en bagatell i fortiden?

Hvis du virkelig ikke klarer å komme ut av de destruktive tankebanene dine, bør du snakke med noen utenforstående, kanskje profesjonelle. Det er ikke vanlig at en slik hendelse skulle kunne ødelegge noe som helst flere år etter det hendte.

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Huffameg... du høres ut som min eks. Og JA, han ble en eks nettopp på grunn av at han ikke fikset fortiden min og maste og maste og maste om en gutt jeg hadde sex med et par måneder før vi ble sammen

(kanskje du ER min eks... *s*)

snuppedilla

Hmmmm - stiller du spørsmål ved hvem hun går til sengs med før dere ble sammen ? Fordi du synes han var en drittsekk???? Det har du da lite med å gjøre spør du meg.

dvel ikke ved den episoden, men se på åssen hun er sammen med deg idag!!!!!

bli moden og aksepter at alle har en fortid

uansett hvor tett den var opptil deres tid:)

det er litt småumodent og egoistisk å gå

og gruble over dette synes jeg....

gjort er gjort og hun var ikke "din" da det skjedde!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...