AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 Del Skrevet 28. august 2018 Hei, Ble slyngekoniserr for 2,5 uke siden. Fikk en blødning i forbindelse med koniseringen, så legen satte noen sting. Første uken litt lettere blødning, brukte bind. På dag 6 etter inngrepet kom det rikelig blødning hvor jeg våknet på natten og følte det bare kom masse ut, fortsatte slik et par dager før det roet seg litt (fortsatt blødning) på dag 12 og 13 økende blødning med koalgler. Ringte til gyn og var der dag 14. Ingen pågående blødning som de kunne se, men de la på en slags geleklump og cyklokapron, samt en stor tampong jeg gikk med i 3 timer. Da jeg tok ut tamponger var den ganske gjennomtrukket av blod, men blødningen roet seg et par dager før det i dag 17 og 18 nå igjen har økt på. Har kommet koagler i dag også. Ringte gyn og sykepleier mente det kunne være mens. Jeg har hormonspiral og har ikke hatt mensen på 3 år, har heller aldri hatt så kraftig mensen som evt dette som pågår nå. Synes blødningen er frisk rød og det drypper dråper når jeg er på toalettet. Friskt blod på papiret når jeg er på do. Da jeg var på gyn ble det tatt prøve til dyrkning pga at det luktet litt av utfloden. Hadde ikke kommet svar på dette i dag. Jeg har ikke hatt direkte smerter etter koniseringen, men vært litt urven når jeg har hatt disse store blødningene. Ikke hatt feber. Er dette normalt? Og kan det være mens? Er lei av å blø på 3. uka nå. Jeg er 35 år. Anonymkode: 02625...5d5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/444247-konisering-og-bl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Det er uvanlig med så langvarige blødning etter konisering og det er uvanlig at det etter mange år uten blødning kan komme menstruasjonsliknende blødning. Kan hormonspiralen ha forskjøvet seg under koniseringen så den ikke lengere er helt effektiv og det fremkaller en blødning? Det er eneste forklaring jeg kan komme med. Jeg foreslår et du får en ny sjekk eller samtale med poliklinikken som opererte deg. Vennlig hilsen Mette 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/444247-konisering-og-bl%C3%B8dning/#findComment-3866510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.