AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 Skrevet 1. september 2018 Er det trygt å bruke cipralex i graviditeten? Jeg bruker 10mg pga angst, og det hjelper meg virkelig. Kan ikke tenke meg hvordan ting ville vært om jeg måtte slutte.. men barnet er selvsagt viktigst så jeg slutter om jeg må.. håper noen kan svare meg! Har nettopp testet positivt. Anonymkode: 1d95b...460 0 Siter
emilie321 Skrevet 1. september 2018 Skrevet 1. september 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det trygt å bruke cipralex i graviditeten? Jeg bruker 10mg pga angst, og det hjelper meg virkelig. Kan ikke tenke meg hvordan ting ville vært om jeg måtte slutte.. men barnet er selvsagt viktigst så jeg slutter om jeg må.. håper noen kan svare meg! Har nettopp testet positivt. Anonymkode: 1d95b...460 Jeg gikk på flere medisiner da jeg var gravid (husker ikke hvilke) Det legen min gjorde var å konferere med spesialister på sykehuset . Det gikk veldig bra for min del. Lykke til med graviditeten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.