AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Hei! Jeg hadde sex med kjæresten min i går, og for første gang gjorde det skikkelig vondt å få inn penis. Det var vanskelig å få den inn, og det var en type sviende smerte ytterst i skjeden, kanskje 5 på en skala fra 1 til 10. Da han begynte å støte, gjorde det vondt lenger inne i skjeden. Syntes det var så rart, for jeg har aldri hatt vondt under sex før, verken med han eller noen andre. I dag kjenner jeg at jeg har litt murringer helt nederst på magen, samme følelse som jeg får når jeg har mensen. Dette er verst på venstre side, men kjenner litt innimellom på høyre side også. Går på Almina p-piller og hadde nettopp mensen, så det kan jo ikke være mensen jeg kjenner på. Har hatt sånne murringer før også utenom mensen, men det var ikke rett etter jeg var ferdig med mensen, så jeg har tenkt at det murringene kanskje er i forbindelse med eggløsning. Tanken om at jeg ikke var godt nok oppvarmet i går har selvsagt streifet meg, men det har aldri vært noe problem før. Som sagt, aldri hatt vondt under sex tidligere. Skjønner at det ikke går an å stille noen diagnose over nett og det er ikke det jeg ber om, men er dette noe å bekymre seg over? På forhånd takk for svar! :) Anonymkode: e31c0...0f1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/444328-gjorde-s%C3%A5-vondt-under-sex-i-g%C3%A5r-aldri-hatt-vondt-f%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Man har ikke eggløsning ved bruk av p-pillen, så det kan ikke være forklaringen. Smerter ytterst i skjeden kan være det som betegnes vestibulitt, men det gir ikke 'støtsmerter' inne i skjeden. Dype smerter ved samleie kan skyldes den godartede tilstand endometriose. Det er uansett ikke tegn på noe alvorlig, så se det an. Vennlig hilsen Mette 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/444328-gjorde-s%C3%A5-vondt-under-sex-i-g%C3%A5r-aldri-hatt-vondt-f%C3%B8r/#findComment-3867060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.