Gå til innhold

litt interissert i bestevennina til xn...

Anbefalte innlegg

jeg er en gutt på 18 år som for 2mnd siden slo opp med x`n fordi vi hele tiden gjorde hverandre sjalu, og kranglet om småting som egenltig ikke betydde noenting.

Nå er det endelig blitt kaldt mellom oss, og xn har bynt å date med en annen kar...

Men problemmet mitt er at jeg har lyst å bli kjent med bestevennina til x`n min, men x`n min var hvertfall for noen uker siden fullstending i mot dette og blei rett og slett dritt sur. Men jeg har fortsatt inderlig lyst å kanskje ta med bestevennina til xn med på kino eller no lignende, men har samtidig lyst å beholde vennskapet med xn min (noe som hun har truet med å kaste visst jeg prøver meg på vennina hennes).

Er det noen som har noe råd til hva jeg burde gjøre? jeg og xn har ikke noen andre følelser for hverandre enn for et vennskap. Hvorfor gjør hu så dette? er hun redd for at visst jeg skulle bli sammen med vennina hennes og at jeg og hun skulle få det bedre enn det jeg og xn min hadde?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44447-litt-interissert-i-bestevennina-til-xn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av oss jenter har (hatt) uskrevne lover om at bestevenninner skal holde seg langt unna ex-kjærester. I alle fall er det forbudt område i mange måneder.

Mulig årsaken er at vi vil gjerne se ex-kjærester ha kjærlighetssorg. Dessuten vil det være et nederlag at han likte bedre venninnen enn meg.

Noen av oss jenter har (hatt) uskrevne lover om at bestevenninner skal holde seg langt unna ex-kjærester. I alle fall er det forbudt område i mange måneder.

Mulig årsaken er at vi vil gjerne se ex-kjærester ha kjærlighetssorg. Dessuten vil det være et nederlag at han likte bedre venninnen enn meg.

*Lyst på bestevenninna til x'n òg*

*s*

Gjest (ikke undertegnet)

Hmm...jeg ville tenke at det kunne skade forholdet mellom de to venninnene.

Og det er ikke vanskelig å forestille seg at exen din er redd for vennskapet til sin venninne.

Det skal ikke mye fantasi til for å skjønne at hun ikke liker tanken på en intimitet dere i mellom. Hvor står hun da? Og jenter prater en masse om sine forhold. Tror du hun ønsker at hennes betroelser (om deg!) skal "bevitnes" av sin beste venninne?

Ærlig talt gjør du best i å holde deg unna.

Hvorfor vil du i det hele tatt forsette i "gamle spor"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...