Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste dagene hatt veldig sexlyst og rabbitvibratoren har dermed fått kjørt seg litt hver dag. Det er veldig godt mens jeg holder på, men har i ettertid fått milde smerter/trykk aller nederst i magen. 

Pleier å holde fingrene på utsiden, men kjente i dag at jeg når livmortappen, så vet ikke om det er det som gjør det? Syns det er rart at jeg ikke kjenner den mens jeg holder på, hvis det er det som skaper smertene? 

Inspirert av en tråd på kg har jeg flere ganger sittet på huk mens jeg har brukt rabitten. Aldri prøvd før. Kan det ha noen betydning? 

Andre ting jeg kan legge til er at livmortappen helt i starten av menstruasjonen har gjort det vanskelig å få inn menskopp de siste mnda. Har også mye vondt i ryggen, som jeg har vært hos legen for to ganger og fått sterkere og sterkere smertestillende for. I følge en app skal jeg visst ha eggløsning i morra. Hva tenker du/dere? Hva er dette? Er det enda en ting jeg bør ta med den (unge) nye legen? 

Jeg er 30 år. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/444554-smerter-nederst-i-magen-etter-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Ved uklare underlivssmerter som kommer syklisk (ved eggløsning, før eller under menstruasjon) må man tenke på den godartede tilstanden endometriose. Det er vanskelig å stille diagnosen, det må som regel gjøres ved kikkhullsoperasjon. Det var bare en tanke.

Vennlig hilsen Mette

Okei.. Så du tror det er det som skaper smertene? Ikke at jeg er borti livmortappen? Kan det ha noe med ryggsmerter og/eller hard avføring pga smertestillende å gjøre? 

Er det noe som kan gjøres noe med? Bør jeg kontakte lege? I så fall, bør jeg gjøre det nå eller følge med på hvordan det er i løpet av syklusen/forskjellige stillinger? 

Hvis jeg hverken kan ha sex (uten ubehag i etterkant) rundt eggløsning eller mens begynner mye av mndn å være uaktuell.. 

Endret av Lilladilla

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...