Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg hadde nylig samleie for første gang på ca 6 måneder, og jeg oppdaget at jeg hadde blødd med en gang vi var ferdige. Jeg hadde overhodet ingen smerter under samleiet, men kjente at det kanskje var litt ekstra følsomt da han presser seg dypt inn uten at dette var noe ubehagelig. Da han trengte inn først, kjentes det ut som om det var litt motstand, nesten som om jomfruhinnen satt der igjen. Men dette medførte heller ingen smerter eller ubehag. 

Det kom ganske mye blod, men det så ut til at det ble med det, det kom kun litt lyserosa vann etterpå. Virket nesten som om det ble stukket hull på noe... Veldig rart. Hva kan dette være? Blir veldig glad for svar :)

Anonymkode: 2b9d7...289

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/444568-bl%C3%B8dning-under-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke uvanlig at det kan komme blødning fra livmorhalsen ved samleie. Det kan skyldes at det er rikelig med slimhinne som er blodrik og lett blør ved berøring. Man betegner en slik forandring som en 'ektopi'. Det kan også være andre årsaker til blødning, så jeg anbefaler deg å få en sjekk hos din fastlege som kan henvise deg til gynekolog, om nødvendig.

Vennlig hilsen Mette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...