Gjest mrs hansen Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg er en jente på 25 år som har levd med min samboer i 4 år nå. Problemet vårt er at sexlivet er nærmest ikke-eksisterende... Vi hadde ikke så mye sex i begynnelsen heller, men de siste par årene har det vært virkelig ille. Vi har sex 1-2 ganger i måneden. Og da er det ganske kjedelig sex (pump og tøm) uten vorspiel e.l. Han har utført oralsex på meg kanskje 5 ganger til sammen i vårt samliv, og vanlig kyss med tunge gjør vi kanskje en gang i året. Men det som virkelig har fått meg til å stusse er at han sier nei takk til JEG skal gi HAM oralsex! Jeg trodde ikke det fantes gutter som sier nei til sånt! En gang iblandt kanskje når man er sliten, men nå er det mange uker siden sist sex, både oralt og samleie, og jeg har tilbudt meg å tilfredstille ham mange ganger, men han sier bare nei... Ikke kan han snakke om dette heller. Han bare knuffer og skyver det til side. Sier at han ikke har behov for mer. Jeg har heller ingen mistanker om utroskap. Hva sier dere andre? Jeg kan klare meg fint med så lite sex (har blitt flink til å tilfredstille meg selv i det siste...) selv om jeg savner kyssingen, men det som først og fremst plager meg er grunnen til at han ikke vil ha mer. Kan det hende at han ikke tenner på meg lenger? Kanskje "gnisten" er over? Det må også sies at jeg har dessverre lagt litt på meg siden vi kom sammen, kanskje det er litt av årsaken. Jeg vet ikke. Andres tanker mottas med takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44469-tenner-han-ikke-p%C3%A5-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Det føles vondt å bli avvist. Spesielt når du ikke skjønner hvorfor. Et velfungerende forhold krever omtanke, respekt og at begge gjør sitt beste for at partneren skal ha det godt. Fra det du skriver er det ikke enkelt å få innsikt i hva som er problemet eller problemene deres, men det høres ut til at kommunikasjonen mellom dere er dårlig. At du opplever ham som egoistisk når dere har sex, kan bunne i flere forhold. Det blir enklere å gi deg råd om du svarer på disse spørsmålene: Hvordan har dere hatt det – var han mer oppmerksom og viste mer respekt for dine behov tidligere i forholdet? Har du klart signalisert hvordan du ønsker ham som elsker? Oppfatter du det som det hans evne eller vilje det skorter på? For eksempel - skjønner han at sex også er en erotisk lek, med forspill og kjærtegn i hverdagen – eller vil han ikke skjønne det? Har han ereksjonsproblemer? Får han til å være intim og dele sine tanker på andre områder enn sex? Har han en stressende jobb som tar mesteparten av energien hans? Håper jeg kan komme med råd når du har svart. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44469-tenner-han-ikke-p%C3%A5-meg/#findComment-167460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mrs hansen Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Det føles vondt å bli avvist. Spesielt når du ikke skjønner hvorfor. Et velfungerende forhold krever omtanke, respekt og at begge gjør sitt beste for at partneren skal ha det godt. Fra det du skriver er det ikke enkelt å få innsikt i hva som er problemet eller problemene deres, men det høres ut til at kommunikasjonen mellom dere er dårlig. At du opplever ham som egoistisk når dere har sex, kan bunne i flere forhold. Det blir enklere å gi deg råd om du svarer på disse spørsmålene: Hvordan har dere hatt det – var han mer oppmerksom og viste mer respekt for dine behov tidligere i forholdet? Har du klart signalisert hvordan du ønsker ham som elsker? Oppfatter du det som det hans evne eller vilje det skorter på? For eksempel - skjønner han at sex også er en erotisk lek, med forspill og kjærtegn i hverdagen – eller vil han ikke skjønne det? Har han ereksjonsproblemer? Får han til å være intim og dele sine tanker på andre områder enn sex? Har han en stressende jobb som tar mesteparten av energien hans? Håper jeg kan komme med råd når du har svart. Takk for svar. Jeg ser at det er nødvendig med flere detaljer, skal prøve å svare på det du lurte på. Tidligere i forholdet hadde vi som sagt sex oftere, men det var også da lite vorspiel og kyssing. Han var ganske uerfaren da han kom sammen med meg, og jeg fikk tidlig inntrykk av at det var flere ting han syntes var litt "ekkelt". Som å gi meg oralsex, eller kysse med tungen osv. Jeg tok ikke dette noe særlig opp fordi jeg ville ikke at han skulle føle seg presset. Jeg tror det er mer viljen enn evnen det skorter på. Han får lett ereksjon, og verken for rask eller sen utløsning, men noen ganger har det forekommet at han ikke har fått utløsning i det hele tatt. Dette skyldes som oftest at han har drukket alkohol dagen før eller er tissetrengt. Noen ganger føler jeg at han føler seg flau over disse episodene (som ikke forekommer ofte) og derfor holder igjen neste gang. Når det gjelder hans forståelse av sex tror jeg ikke at han ser på det som så veldig romantisk, ikke så rart heller når jeg tenke på hvordan sexen vår utføres...Vi koser sjelden og kysser som sagt aldri, hvis han tar meg på brystene eller andre intime steder er det kun for å tulle seg, som en liten gutt på en måte. Det samme gjelder når vi snakker om sex. Jobben hans er ikke særlig stressende men han har en del andre problemer innad i familien o.l. som plager ham en del. Kan det ha noe med saken å gjøre kanskje? Generellt er jeg helt enig med deg i at vi har altfor dårlig kommunikasjon... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44469-tenner-han-ikke-p%C3%A5-meg/#findComment-167500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Takk for svar. Jeg ser at det er nødvendig med flere detaljer, skal prøve å svare på det du lurte på. Tidligere i forholdet hadde vi som sagt sex oftere, men det var også da lite vorspiel og kyssing. Han var ganske uerfaren da han kom sammen med meg, og jeg fikk tidlig inntrykk av at det var flere ting han syntes var litt "ekkelt". Som å gi meg oralsex, eller kysse med tungen osv. Jeg tok ikke dette noe særlig opp fordi jeg ville ikke at han skulle føle seg presset. Jeg tror det er mer viljen enn evnen det skorter på. Han får lett ereksjon, og verken for rask eller sen utløsning, men noen ganger har det forekommet at han ikke har fått utløsning i det hele tatt. Dette skyldes som oftest at han har drukket alkohol dagen før eller er tissetrengt. Noen ganger føler jeg at han føler seg flau over disse episodene (som ikke forekommer ofte) og derfor holder igjen neste gang. Når det gjelder hans forståelse av sex tror jeg ikke at han ser på det som så veldig romantisk, ikke så rart heller når jeg tenke på hvordan sexen vår utføres...Vi koser sjelden og kysser som sagt aldri, hvis han tar meg på brystene eller andre intime steder er det kun for å tulle seg, som en liten gutt på en måte. Det samme gjelder når vi snakker om sex. Jobben hans er ikke særlig stressende men han har en del andre problemer innad i familien o.l. som plager ham en del. Kan det ha noe med saken å gjøre kanskje? Generellt er jeg helt enig med deg i at vi har altfor dårlig kommunikasjon... Det høres nesten ut som om manglende erfaring er årsaken til at du ikke får dekket dine behov. Kanskje han rett og slett ikke vet bedre – at det er avlæring og innlæring av et nytt mønster som skal til for at dere begge skal få det godt. Tror du kan velge to strategier, eventuelt begge deler, men sett av litt tid mellom. For det første bør dere ta en alvorsprat om at du ikke får det du forventer av seksuallivet ditt. Ikke fremstill det som en anklage, men at dere begge vil få det bedre om dere legger om stilen. Fortell ham hva du savner, hvordan du kan tenke deg at ting blir gjort annerledes og hva du kan tenke deg å gjøre med ham. Fortell ham at menn og kvinner er forskjellige. At menn tenner som et gassbluss, mens kvinner er mer som en kokeplate. Det er sikkert også en fordel at du gir ham en innføring i kvinners seksualitet og viser ham hvor du har dine erogene soner. Det var den mer verbale strategien. Så foreslår jeg at dere setter av en kveld, hvor du er den som tar styringen. Det bør dere avtale på forhånd og han bør forplikte seg til å følge dine instruksjoner. Du er den som forteller hva slags forspill du har lyst på, hva han bør gjøre for at du skal ha et godt forspill, oralsex osv. Når dere har samleie bør du insistere på at dere skifter stillinger, og du sbør ørge for klitorisstimulering mens dere holder på. Det kan hende at det er lurt at du til og med legger inn noen pauser, for virkelig å understreke at du ikke setter pris på pump- og tøm-teknikken hans. Vær øm og givende. Kyss ham, kjæl med ham og be ham gjøre det samme med deg. Håper han oppdager han hvor godt sex kan være. Det kan bli en ny giv for dere! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44469-tenner-han-ikke-p%C3%A5-meg/#findComment-167588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.