AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 32 år gammel, gravid med nr 2 (var sist gravid for 10 år siden) og er 12+1 idag. Er det faktisk kynnere jeg har allerede?! De er ikke vonde,varer heller ikke særlig lenge men livmoren (som jeg har kjent allerede lenge) blir hard. Dette kan jo bare være kynnere i mitt hode men var ikke dette veldig tidlig? Er det «farlig» med kynnere så tidlig? Bør jeg roe ned? Anonymkode: ef526...f33 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 Jo, det er tidlig. Hvis det fortsetter, vil det nok være en ide å få sjekket livmorhalsen omkring uke 16. Før den tid har det ikke hensikt. Behandling med hormon (progesteron) for å roe ned eventuelle sammentrekninger er diskutert. Lykke til, vennlig hilsen Mette 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 40 minutter siden, Mette Moen, Gynekolog skrev: Jo, det er tidlig. Hvis det fortsetter, vil det nok være en ide å få sjekket livmorhalsen omkring uke 16. Før den tid har det ikke hensikt. Behandling med hormon (progesteron) for å roe ned eventuelle sammentrekninger er diskutert. Lykke til, vennlig hilsen Mette Jeg har vært på jevnlige ultralyder (har hatt 3 stk nå,en pga blødning) og han sier alt ser fint ut. Men om det ikke er poeng før uke 16 så har han vel sikkert ikke sjekket den da? Anonymkode: ef526...f33 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 Sannsynligvis ikke. Hilsen Mette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.