EkteMann40 Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 ...gift i 14 år, tre barn, glade i hverandre, har god sex ukentlig, kommuniserer rimelig godt, og SÅ misfornøyd..... Mulig jeg overrdriver betydningen av sex, men, jeg skulle så inderlig ønske at vi kunne ha en friere, mer...utprøvende, deiligere sex. Situasjonen er kort fortalt: HUN får bare haltende orgasmer, de får hun...relativt lett...og da er tenningen borte, og hun vil sove, sånn passe frustrert overr at det ikke ble mere enn et "poff". JEG vil så gjerne, tja, mer variasjon, ha munnsex, gjensidig, bli tatt på, ha samleie...lengere...gi henne en SKIKKELIG orgasme, osv osv... HUN føler nok at jeg har fått, tja, tatt for meg av henne, jeg får jo alltid min utløsning, hun vil gjerne ha mer og bedre sex, mere lek, mere romantikk, JEG er i ferd med å miste tenningen fordi ..hmm...reportoaret vårt er så begrenset...jeg vil så mye mye mer...Får lyst til å gi opp..og føler meg dom fordi sex betyr så mye... men, hvorfor MÅ hun ha så mange grenser?? Hvorfor kan hun ikke ...satse mer...selv og...på å finne frem til sin egen...og min nytelse.. JEG ville blie så mye mye mer glad i inspirert og forelsket i forholdet...om hun ga pittelitt mer... Har noen noen råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44476-%C3%B8nsker-merav-kona/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en perle Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Du ønsker mer av kona og ho ønske mer av deg.Det dåke treng er å snakke sammen.Det er einaste måten å få et godt sex liv på.Når det gjeld hennes sex så har det mykje å sei korleis kvardagen og forholde dåkes er.Sex for kvinner bygger seg opp i form av oppmerksomhet og romantikk.Det at du vil gjere noko for henne.Husarb.feks.Eller invitere henne ut på kino,middag osv.Reise bort ein weekend er noko alle bør prioritere.Være kjærester.Og variasjon er bra,men dåke må snakke om det og prøve dåke fram.Det er viktig for henne at ho er heilt trygg ,så derfor må du gå rolig fram.Masasje er noko som alle kvinner liker.Kjøp ein god masasje olje og foreslå det ein kveld.Kanskje ikkje ha samleie heller første kveld.Og noko som er viktig for kvinnen er god tid.Kjærtegn og oppvarming har utrulig mykje å sei.Eg syns du skal ta som utfordring og nærme deg kona di.Eg drister meg å gi et boktips:Menn fra mars og kvinner fra venus på sengekanten".Eg har kjøpt den til min mann no.Syns den var veldig fin.Og for henne å lese.For me har mykje å lære om våre menn og korleis de tenke.Så lykke til Ektemann40. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44476-%C3%B8nsker-merav-kona/#findComment-167665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EkteMann40 Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Du ønsker mer av kona og ho ønske mer av deg.Det dåke treng er å snakke sammen.Det er einaste måten å få et godt sex liv på.Når det gjeld hennes sex så har det mykje å sei korleis kvardagen og forholde dåkes er.Sex for kvinner bygger seg opp i form av oppmerksomhet og romantikk.Det at du vil gjere noko for henne.Husarb.feks.Eller invitere henne ut på kino,middag osv.Reise bort ein weekend er noko alle bør prioritere.Være kjærester.Og variasjon er bra,men dåke må snakke om det og prøve dåke fram.Det er viktig for henne at ho er heilt trygg ,så derfor må du gå rolig fram.Masasje er noko som alle kvinner liker.Kjøp ein god masasje olje og foreslå det ein kveld.Kanskje ikkje ha samleie heller første kveld.Og noko som er viktig for kvinnen er god tid.Kjærtegn og oppvarming har utrulig mykje å sei.Eg syns du skal ta som utfordring og nærme deg kona di.Eg drister meg å gi et boktips:Menn fra mars og kvinner fra venus på sengekanten".Eg har kjøpt den til min mann no.Syns den var veldig fin.Og for henne å lese.For me har mykje å lære om våre menn og korleis de tenke.Så lykke til Ektemann40. Hei og tusen takk for svar perle(mor)... Flink du..nesten som å høre kona mi (hehe). Du har nok rett i mye av det du sier, og det er bra å fokusere på det JEG kan gjøre.. Men jeg synes nå likevel hun og kunne ta seg litt sammen for å finne fram i sin egen seksualitet. Og...vi har nok snakket nok om dette...jeg og kona. Akkurat det er vi rimelig gode på. Har nesten blitt lei av "di gode lange samtalene". Nå er det tid for litt action. SÅ, ja, får vel prøve å frigjøre en weekend... og litt sånt... og lese bok...har lest HotSex og Erotiske Gleder jeg da....Kona syns de bøkene er for sexfikserte...og jeg har fått høyere forventninger til hva sex KAN være....jaja... Takk for tips uanz. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44476-%C3%B8nsker-merav-kona/#findComment-167824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en perle Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Hei og tusen takk for svar perle(mor)... Flink du..nesten som å høre kona mi (hehe). Du har nok rett i mye av det du sier, og det er bra å fokusere på det JEG kan gjøre.. Men jeg synes nå likevel hun og kunne ta seg litt sammen for å finne fram i sin egen seksualitet. Og...vi har nok snakket nok om dette...jeg og kona. Akkurat det er vi rimelig gode på. Har nesten blitt lei av "di gode lange samtalene". Nå er det tid for litt action. SÅ, ja, får vel prøve å frigjøre en weekend... og litt sånt... og lese bok...har lest HotSex og Erotiske Gleder jeg da....Kona syns de bøkene er for sexfikserte...og jeg har fått høyere forventninger til hva sex KAN være....jaja... Takk for tips uanz. Hei igjen. Nei det er ikkje så enkelt det å ha et bra samliv.Og mange har problem med nettopp den seksuelle biten.Det ser me både i denne spalten og rundt oss.Sidesprang for å få det ein søker.Men det ødelegg i allefall forhold. ja eg er enig med deg at ho også må ta intivativ.Det er jo klart at du blir lei visst det er berre du som står for intivativene.Og snakke har dåke gjort i mengde vis.Kva med å vente til ho tar intivativ.Blir det aldri noko då?Kor ofte forventer du ho skal ha sex med deg?De fleste jenter syns mennene vil ha sex heile tiden.Behovet til mannen er nok noko sterkere sånn sett.Eg foreslår at du ikkje har sex med henne før ho sjølv kommer.Du kan gi henne oppmerksomhet ellers i løpet av dag.Ikkje i form av noko som tyde på at du vil ligge med henne. Men visst det er slik at det aldri blir respons på dette så har nok kona de et problem.Det er jo slik du fremlegge innlegget.At ho er for hemma.Desverre så trur eg at altfor mange kvinner er hemma på det seksuelle.Det kan vere så mange grunner til det.Har kona di opplevd noko i fortiden som kan vere årsak til at ho ikkje våger å slippe følelsene heilt? Trur kanskje det kunne vore ein ide å gått til sexolog med problemet visst det betyr veldig for deg å få sexen dekka slik du ønsker.Trur i allefall at det kunne vore nyttig for kona di.Da vil årsaken til hennes hemninger komme frem. Det å suge gutten har nok veldig mange jenter problemer med.Men litt action gjer sexen bedre.Å komme inn i et mønster blir kjedlig etter kvart.Har et lite tips til:på kondomeriet har de et spill."Kjærlighets-spillet" trur eg det heiter. Så frustrert Ekte Mann : ikkje gi opp visst dåke har det bra ellers i samlivet. Må huske på at du kanskje og er inn i ein periode der utforsking ligg høgt oppe.For ein periode. Det vart visst mykje dette.Tvi-tvi seier eg. Helsing perlemor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44476-%C3%B8nsker-merav-kona/#findComment-169333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.