Gå til innhold

Menssmerter og "gravid symptomer" hele tiden...

Anbefalte innlegg

hei.

Jeg er 33 år gammel og har to barn fra før

fjernet kobberspiralen for et par mnd siden. Den første mensen kom som normalt. Men forrige mnd ble jeg kvalm, vondt i puppene, trøtt, menssmerter i mage og rygg og hadde en rar følelse nederst i magen, følte at det var noe der. var sikker på at jeg var gravid, men fikk bare negative tester. Følte meg akkurat slik jeg har gjort under svangerskapene jeg har hatt tidligere..

Mensen kom tilslutt, etter mine beregninger noe sen, men mulig eggløsningen var sen.. Følte at mensen var litt "lettere" og kortere en normalt og to tre dager etter at den var over startet menssmertene igjen og jeg fikk igjen følelsen av at det er noe nederst i magen.  Er det normalt at man har menssmerter hele syklusen?

Veldig usikker på når jeg skal ha mensen igjen neste gang. er på syklusdag 22 nå, men har enda ikke fått en positiv eggløsningstest denne mnd /første mnd jeg prøver dette)  Fikk massevis av jeg tror er eggløsningsslim igår, men det forsvannt igjen etter noen få timer.   Syklusen har vært litt uregelmessig siden sistemann ble født, men den har holdt seg innenfor 27 - 35 dager stort sett. 

ble kankje litt rotete det her, men du ser kanskjje noe jeg ikke har skjønnt.   skal ha meg en legetime, men dettar litt tid å få time.

påforhånd takk

Hilsen meg:)

Anonymkode: 9c43c...287

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Å ha konstante smerter i underlivet er selvsagt ikke normalt. Jeg vet ikke om du prøver å bli gravid, men jeg går ut fra det i og med at du bruker eggløsningstester. Du må tenke på om du kan ha vært gravid, i verste fall hatt en graviditet utenfor livmoren som kanskje har gått til grunde. Du angir dine blødninger nok så upresist med 'første mensen' og 'mensen kom til slutt'. Det vil gjøre det enklere å vurdere med dato i stedet.

Fint at du har legetime. Skriv opp på en lapp når du har hatt blødning og når dine smerter startet.

Vennlig hilsen Mette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...