Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 21 år og har hatt sex i 2 år, men samleie har alltid gjort vondt. I starten tenkte jeg kanskje at kjeden trengte litt tid til å utvide seg, men smertene har ikke gått bort til tross for at jeg har hatt sex ganske jevnlig over disse to årene. Smerten er for det meste en sviende følelse spesielt nederst i kjede-åpningen, og egentlig rundt åpningen/rett på innsiden av kjeden generelt ved samleie, men opplever også smerte litt lenger inn. Er som at det presses veldig på litt på samme måte som et gnagsår. Jeg blir alltid veldig rød rundt kjede-åpningen i ettertid og det hender ofte at jeg hovner opp og at det blir ubehagelig å tisse etterpå. Aller vondest er det nederst i åpningen/rett på innsiden. Det verste smerten er når jeg ligger på ryggen under samleie. Jeg sliter ikke med å bli tent og det er aldri vanskelig å få penisen inn i kjeden. 

Tusen takk for all hjelp!

Anonymkode: 1bf38...a49

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/444827-smerter-ved-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det du beskriver med smerter ved skjedeinngangen fører tanken hen på om du kan ha vestibulitt (vulvodyni), det er en tilstand hvor området ved skjedeinngangen er abnormt følsomt. Det er vanskelig å gi effektiv behandling, fordi man ikke vet hva som er årsaken. Jeg foreslår at du snakker med din fastlege og evt får henvisning til gynekolog som kan utelukke andre årsaker og gi deg råd.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/444827-smerter-ved-samleie/#findComment-3871153
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...