Gjest Mina1 Skrevet 11. oktober 2018 Skrevet 11. oktober 2018 Lager en tråd om svangerskap. Jeg er gravid i 2 måned. Hvilke symptomer merket du da du var gravid? Jeg er litt kvalm iblant. Men har ellers ikke noen andre symptomer. Jeg gleder meg til ultralyd. Er spent på å få vite om det er gutt eller jente. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober 2018 Skrevet 11. oktober 2018 11 minutter siden, Mina1 skrev: Lager en tråd om svangerskap. Jeg er gravid i 2 måned. Hvilke symptomer merket du da du var gravid? Jeg er litt kvalm iblant. Men har ellers ikke noen andre symptomer. Jeg gleder meg til ultralyd. Er spent på å få vite om det er gutt eller jente. Å er du gravid! Gratulerer Mina ❤️ Jeg var kvalm de første tre månene. Lykke til med svangerskapet 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 11. oktober 2018 Skrevet 11. oktober 2018 Gratulerer! Håper alt går bra 🙂. Hvordan fant du ut at du er gravid og 2 mnd på vei? Kanskje dumt spørsmål, men lenge siden jeg holdt på med sånt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 Skrevet 11. oktober 2018 1 time siden, Mina1 skrev: Lager en tråd om svangerskap. Jeg er gravid i 2 måned. Hvilke symptomer merket du da du var gravid? Jeg er litt kvalm iblant. Men har ellers ikke noen andre symptomer. Jeg gleder meg til ultralyd. Er spent på å få vite om det er gutt eller jente. Hva sier faren? Anonymkode: 868c9...e2e 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. oktober 2018 Skrevet 11. oktober 2018 24 minutter siden, Gargamel skrev: Gratulerer! Håper alt går bra 🙂. Hvordan fant du ut at du er gravid og 2 mnd på vei? Kanskje dumt spørsmål, men lenge siden jeg holdt på med sånt. Hun har nok visst det en stund. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 11. oktober 2018 Skrevet 11. oktober 2018 43 minutter siden, Gargamel skrev: Gratulerer! Håper alt går bra 🙂. Hvordan fant du ut at du er gravid og 2 mnd på vei? Kanskje dumt spørsmål, men lenge siden jeg holdt på med sånt. Dette lærer de fleste om på ungdomsskolen 😜 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 11. oktober 2018 Skrevet 11. oktober 2018 3 minutter siden, Xtra skrev: Dette lærer de fleste om på ungdomsskolen 😜 Jeg lurer allikevel. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 11. oktober 2018 Skrevet 11. oktober 2018 Akkurat nå, Gargamel skrev: Jeg lurer allikevel. Hvis man vanligvis har regelmessig syklus er det ingen tusenkunst å beregne ca. hvor langt man er på vei. Tror også det nå finnes graviditetstester som sier noe om det. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 11. oktober 2018 Skrevet 11. oktober 2018 2 timer siden, Mina1 skrev: Lager en tråd om svangerskap. Jeg er gravid i 2 måned. Hvilke symptomer merket du da du var gravid? Jeg er litt kvalm iblant. Men har ellers ikke noen andre symptomer. Jeg gleder meg til ultralyd. Er spent på å få vite om det er gutt eller jente. Så spennende, lykke til! 0 Siter
cilie Skrevet 11. oktober 2018 Skrevet 11. oktober 2018 2 timer siden, Mina1 skrev: Lager en tråd om svangerskap. Jeg er gravid i 2 måned. Hvilke symptomer merket du da du var gravid? Jeg er litt kvalm iblant. Men har ellers ikke noen andre symptomer. Jeg gleder meg til ultralyd. Er spent på å få vite om det er gutt eller jente. Gratulerer! Håper barnefar er glad og forberedt på å bidra. 0 Siter
Kayia Skrevet 11. oktober 2018 Skrevet 11. oktober 2018 (endret) Gratulerer, dette var jo etterlengtet hos dere begge har jeg forstått. Håper du greier å skyve tvil til side, og at dere begge koser dere i svabgerskapstiden Endret 11. oktober 2018 av Kayia 0 Siter
påskelilje Skrevet 11. oktober 2018 Skrevet 11. oktober 2018 Lykke til - håper du faller til ro i hverdagen nå fremover, som småbarnsmor igjen :-) 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 13. oktober 2018 Skrevet 13. oktober 2018 På 11.10.2018 den 13.15, AnonymBruker skrev: Hva sier faren? Anonymkode: 868c9...e2e Han gleder seg til å bli pappa . Dette var et sterkt ønske hos han. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 Skrevet 13. oktober 2018 1 time siden, Mina1 skrev: Han gleder seg til å bli pappa . Dette var et sterkt ønske hos han. Anonymkode: 868c9...e2e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.