Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei jente på 25 år og fikk ei datter i august i fjor. Jeg ammet til tuppa var 11,5 måneder(ca 1-2 ganger om dagen i slutten). fikk menstruasjonen tilbake i slutten av mai 2018. Syklusen var da på 44 dager, og etter det har den vært 34 dager( en gang 36 dager) frem til nå. Denne syklusen begynte vi å prøve på nr 2. Jeg fikk svake positive tester i 4 dager, før mensen kom. Regner med det var kjemisk(?) graviditet? 

De siste 2 syklusene mine har jeg hatt mellomblødninger. Første syklus på syklusdag 11 og denne syklusen på syklusdag 18. Blødningene Har vart i 1-2 dager. Blødningene har vært såpass at jeg har brukt truseinnlegg, men mesteparten har  kommet på papiret etter dobesøk.  Jeg måler temperaturen hver dag og vet at eggløsning inntreffer på syklusdag 22.

ble derfor veldig bekymret over disse mellomblødningene, da dette er noe jeg aldri har hatt før. Hva kan dette være? Ellers har jeg hatt en del murringer rundt EL og frem til mensen.

Anonymkode: b4001...27b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/445123-bekymret-mellombl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...