AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 Jeg kjenner meg på gråten hele tiden, jeg og alt annet kjennes uvirkelig ut, har lyst til å bare forsvinne, vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 3c355...139 0 Siter
Nordlys Skrevet 25. oktober 2018 Skrevet 25. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner meg på gråten hele tiden, jeg og alt annet kjennes uvirkelig ut, har lyst til å bare forsvinne, vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 3c355...139 Kjenner meg så altfor godt igjen i dine tanker og følelser. "Hjelp meg en eller annen"...dette er et stille rop som går gjennom hodet mitt når angsten er på det tyngste. I går gikk jeg en lang fjelltur, den siste delen foregikk i stille gråt, og da skulle jeg ønsket at det fantes medisin eller personer som kunne hjelpe meg. Noen timer hvile og litt søvn på ettermiddagen i går ved hjelp av litt sobril, men sobril er bare en løsning av og til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.