Gjest simba Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Er i dag 8+5. Var til ultralyd for to dager siden, grunnet en blødning dagen før. Den var ganske rik på formiddagen, mørkt friskt blod, med et par klumper i. På ettermiddagen ble blødningen mer sparsom, og mer brunaktig. På UL-tidspunktet var det nesten ikke blod eller utflod mer i det hele tatt. Vi fikk se hjertet som banket, og selv om gynekologen sa hun ikke kunne spå fremtiden, så likevel alt til å være i orden der og da. Fikk denne forklaringen til min blødning: Siden fosteret og morkaken ikke tar opp all plassen i livmoren enda, kan det bli litt for god plass der inne som gjør at det kan blø fra morkaken. Dette syntes jeg ikke var spesielt beroligende, da jeg trodde at når det blør fra morkaken er det fare på ferde? Håper på jordmor's kommentar til dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44524-forklaring-til-bl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.