AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 Skrevet 31. oktober 2018 Hei. Min mor har høyst sannsynlig begynnende demens og har blitt undersøkt på Lovisenberg. Legene der rekvirerte både CT og MR-bilder. MR-bildene har blitt administrert bort så legen har ikke fått sett disse. Kan man allikevel anta at det har vært tilstrekkelig og anse undersøkelsen som fullverdig ? Så vidt jeg vet har alt annet vært på stell. Mvh Anonymkode: ebbec...55c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. november 2018 Skrevet 30. november 2018 På 31.10.2018 den 20.50, AnonymBruker skrev: Hei. Min mor har høyst sannsynlig begynnende demens og har blitt undersøkt på Lovisenberg. Legene der rekvirerte både CT og MR-bilder. MR-bildene har blitt administrert bort så legen har ikke fått sett disse. Kan man allikevel anta at det har vært tilstrekkelig og anse undersøkelsen som fullverdig ? Så vidt jeg vet har alt annet vært på stell. Mvh Anonymkode: ebbec...55c Tja.., bildeundersøkelsene gjøres helst for å utelukke andre årsak til kognitiv svikt. Anonymkode: 61cc1...497 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.