YoplaitDouble Skrevet 18. november 2018 Skrevet 18. november 2018 Jeg har prøvd det meste av medikamenter mot angst uten å ha fått noen særlig effekt av det. Jeg har vært innom størsteparten av antidepressiva, en del antipsykotika og B-preparater som har gjort ting verre på sikt. Leser at Seroxat er det mest potente av SSRI-ene. Vil det si at det vil kunne gi kraftigere effekt enn de SSRI-er som ikke har fungert på meg, og kanskje være verdt å prøve? Min behandler skulle undersøke litt til neste gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 Skrevet 19. november 2018 Ingen av oss lekmenn kan svare deg på det. Anonymkode: cf1fe...176 0 Siter
kupton Skrevet 19. november 2018 Skrevet 19. november 2018 Min erfaring er at Seroxat er det beste SSRI også mot angst. Men ikke hekt deg for mye opp i potens, det er jo også et spørsmål om dose. Uansett kan du ikke forvente effekt tilsvarende benzo med SSRI. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.