vof93 Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Hei. Jeg har omi lang tid hatt store bevegelige kuler i venstre bryst. Dette er undersøkt og ikke kreft! Sjekket meg tre ganger jeg har ekstremt stikkinger i puppen, som om noen stikker noen store kniver ut og inn. Brystvortene er ekstremt harde, stive og såre. Har i tilleg to sprekker i brystvorta! Kløe over brystet også. Drar jeg i sprekken så ser det ut som et hull ( på størrelse med en vanlig nål. Jeg hr også en liten kul i armhulen som fastlegen kjente. Men hun kjente at denne ikke hva noe å bekymre seg over. Har også klumper under kragebeinet! Hva kan dette være ? Har tatt 3 graviditets tester og alle negative, jeg har mensen og bruker p-stav. Jeg er 25 år. Og har som sagt undersøkt meg for brystkreft flere ganger. Jeg har vært inne på tanken om brystbetennelse. Jeg har i det siste hatt mensen 2 ganger på 1 mnd. Jeg har ingen feber eller andre symptomer 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/445557-ekstremt-vonde-bryster/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Nå er gynekologer ikke eksperter på brystets sykdommer (selv om de vet en del om amming), det er brystkirurger som har erfaring her. Her er det tale om hudforandringer som kan være eksem (niple eczema) eller den alvorligere tilstand, Pagets sykdom. Det siste er du åpenbart er utredet for. Kuler i armhulen kan, når brystkreft er utelukket, skyldes betennelse som igjen kan være en følge av eksemet. Jeg vil foreslå at du får henvising til en hudlege som kan ta en biopsi (vevsprøve) av forandringene. Med hensyn til dine uregelmessige blødninger, så er det helt vanlig med p-staven. Vennlig hilsen Mette 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/445557-ekstremt-vonde-bryster/#findComment-3877981 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.