Gå til innhold

Tenner på damer som er mye eldre enn meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånt har ikke så mye med alder å gjøre er min erfaring uten at jeg har lykkes eller prøvet meg  stort i kjærlighetens spill eller marked. Alt ender så altfor ofte bare med knall og fall.

Men slik jeg tror holdningene blant folk flest er i dag tror jeg dette er relasjoner som kan være tunge og vanskelige og veldig krevende men kjærligheten overvinner kanskje alt. Men det  ligger kanskje mye erfaring man ikke bør underkjenne helt at de fleste finner sammen med noen på ca. egen alder i dyptpløyende relasjoner. Men hvem vet.

I riktig gamle dager i generasjoner før meg også ,het det i " skikk og bruk" bøker at kvinner burde være ca 5 år yngre enn menn. Det var også allmenn tankegang at jenter i tenårene var tidligere " modne" enn jevngamle gutter og derfor gjorde det bedre på gymnaset,  men at guttene tok igjen det forsømte eller forspranget i  videre  studier senere i livet sitt.

Anonymkode: a8aef...deb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...