Gjest glimmer Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei. Jeg er en nitten år gammel jente og jeg har en kjæreste. Vi har ofte sex, da alltid på hans initiativ. Akkurat dette ser ikke ut til å plage han, noe som er flott, for jeg foretrekker om han "begynner". Hva som bekymrer han mer er at jeg ikke får orgasme (har aldri hatt det, ikke alene heller) og at jeg ikke er villig til å la han utføre oralsex på meg. Han insisterer på å snakke om det, men jeg ønsker ikke det. For meg er sex mest et ønske om å være nær han, tilfredstille han, gi han en god opplevelse. Selv om han verdsetter det, så har han i det siste blitt redd for at jeg kun gjør det for hans del og ikke min egen. Men jeg liker jo å ha han så tett, liker tanken på at han er inne i meg, osv. Om jeg mislikte sex, så hadde jeg selvfølgelig ikke vært med på det. Bare dette med å være kåt, ha lyst på kroppen hans... Nei, det er ikke helt meg. Det kan kanskje nevnes at jeg i begynnelsen ble kvalm av tanken på at noen begjærte meg og at han tenkte på meg i seksuell forstand. Dette var et problem vi løste ved å snakke om det, da han (som vanlig) insisterte. Synes dere ikke han lager problemer, da jeg sier at jeg er fornøyd med sexlivet vårt slik det er? Ikke si at jeg skal la han "leke" mer med kroppen min (oralsex, klitorisstimulering), jeg trives helt fint med å ikke få orgasme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44578-lager-han-problemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Martin Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Vel, det er jo bra han vil snakke om dette - ikke så mange menn (og damer) som klarer å snakke om intime ting. Men jeg skjønner han godt, jeg. Om jeg hadde hatt mistanke om at dama kun har sex for å tilfredstille meg, ville det vært en gigantisk turnoff. Det ville ødelagt sexlivet helt, fordi for meg er sex svært mye mer enn å tilfredstille meg selv - dama må også ha det godt. Hvorfor i alle verden vil du ikke la han slikke deg? Vet du hva du går glipp av - vel og merke om han kan det? Du skal dessuten vite at for de fleste menn er denne formen for sex svært opphissende og deilig, både fordi vi kommer nær fitta, kjenner smaken og duften - men også tilfredstillelesen over å høre at hun har det bra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44578-lager-han-problemer/#findComment-167950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Nei, jeg synes ikke han lager problemer. Det ser ut som det er du som har problemer med å nyte et "normalt" sexliv. Du har jo sex for hans del, ikke fordi du føler et begjær. Noe er galt. Din beskrivelse av "påtvungen" samtale beviser det. Noe har skjedd siden du i utgangspunktet ikke en gang likte at han begjærte deg. Skjønner du ikke det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44578-lager-han-problemer/#findComment-167955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glimmer Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Nei, jeg synes ikke han lager problemer. Det ser ut som det er du som har problemer med å nyte et "normalt" sexliv. Du har jo sex for hans del, ikke fordi du føler et begjær. Noe er galt. Din beskrivelse av "påtvungen" samtale beviser det. Noe har skjedd siden du i utgangspunktet ikke en gang likte at han begjærte deg. Skjønner du ikke det? Takk for svar Jeg er klar over at jeg ikke har et normalt forhold til sex, men det plager ikke meg, jeg savner det ikke. Så hvorfor skal det plage han? Jeg nyter jo sexen vi har på andre måter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44578-lager-han-problemer/#findComment-167962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glimmer Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Vel, det er jo bra han vil snakke om dette - ikke så mange menn (og damer) som klarer å snakke om intime ting. Men jeg skjønner han godt, jeg. Om jeg hadde hatt mistanke om at dama kun har sex for å tilfredstille meg, ville det vært en gigantisk turnoff. Det ville ødelagt sexlivet helt, fordi for meg er sex svært mye mer enn å tilfredstille meg selv - dama må også ha det godt. Hvorfor i alle verden vil du ikke la han slikke deg? Vet du hva du går glipp av - vel og merke om han kan det? Du skal dessuten vite at for de fleste menn er denne formen for sex svært opphissende og deilig, både fordi vi kommer nær fitta, kjenner smaken og duften - men også tilfredstillelesen over å høre at hun har det bra. Takk for svar Jeg orker ikke tanken på munnen hans "der nede", uansett hvor godt det liksom er for både han og meg. Og jeg er jo slettes ikke motvillig, det skjønner jeg er en turn off (burde være det, i alle fall!), jeg nyter jo nærheten. Det er da ikke bare for hans del. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44578-lager-han-problemer/#findComment-167966 Del på andre sider Flere delingsvalg…
wywh Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei glimmer! Du skriver at for deg er sex "et ønske om å være nær han, tilfredstille han, gi han en god opplevelse." Dette er en svært viktig del av sexlivet for de fleste. Dersom han er berøvet fra å kunne tilfredstille deg på en god måte så har han mista noe som for mange betyr svært mye. For meg ville dette vært ødeleggende over tid. Jeg måtte virkelig elske noen for å kunne gi slipp på denne delen av sexuallivet. Etter min mening så lager han ikke et problem, det er et problem for han. Jeg må påpeke at det er forskjell på menn. For en annen mann er det ikke sikkert at det er noe problem. Dersom du ikke klarer å nyte, og heller ikke ønsker å prøve, så er det sansynlig, alderen tatt i betrakning, at dere ikke passer for hverandre i lengden. Jeg vil faktisk anbefale deg å snakke med en lege for å finne ut av hvorfor du ikke ønsker noen forandring. Er du redd for noe? Har det skjedd noe tidligere som gjør at du låser deg? Hormonproblemer? Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44578-lager-han-problemer/#findComment-168017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glimmer Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei glimmer! Du skriver at for deg er sex "et ønske om å være nær han, tilfredstille han, gi han en god opplevelse." Dette er en svært viktig del av sexlivet for de fleste. Dersom han er berøvet fra å kunne tilfredstille deg på en god måte så har han mista noe som for mange betyr svært mye. For meg ville dette vært ødeleggende over tid. Jeg måtte virkelig elske noen for å kunne gi slipp på denne delen av sexuallivet. Etter min mening så lager han ikke et problem, det er et problem for han. Jeg må påpeke at det er forskjell på menn. For en annen mann er det ikke sikkert at det er noe problem. Dersom du ikke klarer å nyte, og heller ikke ønsker å prøve, så er det sansynlig, alderen tatt i betrakning, at dere ikke passer for hverandre i lengden. Jeg vil faktisk anbefale deg å snakke med en lege for å finne ut av hvorfor du ikke ønsker noen forandring. Er du redd for noe? Har det skjedd noe tidligere som gjør at du låser deg? Hormonproblemer? Lykke til. Takk for svar Hm... Jeg elsker han og jeg mener vi har noe verdt å kjempe for sammen. Det tror jeg han er enig i, da han mener bestemt at de problemer som dukker opp skal vi løse (her kommer all denne snakkingen inn). Noen ganger, som i dette tilfellet, synes jeg at han lager problemer. Når det er sagt, så forstår jeg vel egentlig at jeg bare burde innse at dette er noe han vil forandre. Og at jeg er veldig heldig som har en gutt som ønsker at jeg skal ha det best mulig Den mulige grunnen til at jeg kanskje ser på lyst og begjær som noe litt "ekkelt" er overgrep i barndommen. Dette er kun et problem i forhold til sex og plager meg som sagt ikke. Men, etter å ha hørt på hva dere har sagt alle sammen, så antar jeg at jeg burde forsøke å finne en løsning. Enten sammen med lege eller psykolog. Kanskje jeg kan bli enda lykkeligere sammen med kjæresten min? Takk igjen for hjelpen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44578-lager-han-problemer/#findComment-168036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Takk for svar Jeg er klar over at jeg ikke har et normalt forhold til sex, men det plager ikke meg, jeg savner det ikke. Så hvorfor skal det plage han? Jeg nyter jo sexen vi har på andre måter. Hei igjen. Jeg fikk lyst til å kommentere en ting. Du skriver: "For meg er sex mest et ønske om å være nær han, tilfredstille han, gi han en god opplevelse." Det er selvfølgelig viktig. Og det er vel akkurat det sex handler om for ham også, tror du ikke? Han har sannsynligvis ikke en optimal opplevelse av sex så lenge disse ønskene ikke blir oppfyllt. Og han vet vel også om overgrepet fra fortiden? Det kan fort handle om at han føler han bare bruker deg. Og det er ingen god følelse når man elsker noen. Jeg ser du har kommentert tanken om å gå til lege/psykolog. Det tror jeg er lurt. Du har problemer som, selv om du mener de ikke plager deg, kan komme til å bli noe stort siden. Lykke til! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44578-lager-han-problemer/#findComment-168173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melania Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Takk for svar Hm... Jeg elsker han og jeg mener vi har noe verdt å kjempe for sammen. Det tror jeg han er enig i, da han mener bestemt at de problemer som dukker opp skal vi løse (her kommer all denne snakkingen inn). Noen ganger, som i dette tilfellet, synes jeg at han lager problemer. Når det er sagt, så forstår jeg vel egentlig at jeg bare burde innse at dette er noe han vil forandre. Og at jeg er veldig heldig som har en gutt som ønsker at jeg skal ha det best mulig Den mulige grunnen til at jeg kanskje ser på lyst og begjær som noe litt "ekkelt" er overgrep i barndommen. Dette er kun et problem i forhold til sex og plager meg som sagt ikke. Men, etter å ha hørt på hva dere har sagt alle sammen, så antar jeg at jeg burde forsøke å finne en løsning. Enten sammen med lege eller psykolog. Kanskje jeg kan bli enda lykkeligere sammen med kjæresten min? Takk igjen for hjelpen Kan du ikke bare si til ham at det er dette du ønsker og at du har det fint på denne måten. Da mener jeg ikke bare å si at du har det bra sånn. Men å fortelle ham hva det er du synes er bra og hva som gleder deg. Får jeg spørre om du av og til leker med deg selv? I så fall så må du vel innrømme at du liker sex som sex også. Og jeg hadde det sånn lenge at vel jeg lekte med meg selv og trivdes med det. Jeg hadde sex med kjæresten min og trivdes med å ikke få noen orgasme. Så plutselig fikk jeg det likevel. Det har kun skjedd et par ganger, men jeg nyter fremdeles sex uten å oppnå orgasme. Har dere lange forspill. Er det det at du ikke rekker å bli tent på ham, eller er det rett og slett at du ikke føler på den måten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44578-lager-han-problemer/#findComment-168471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glimmer Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Kan du ikke bare si til ham at det er dette du ønsker og at du har det fint på denne måten. Da mener jeg ikke bare å si at du har det bra sånn. Men å fortelle ham hva det er du synes er bra og hva som gleder deg. Får jeg spørre om du av og til leker med deg selv? I så fall så må du vel innrømme at du liker sex som sex også. Og jeg hadde det sånn lenge at vel jeg lekte med meg selv og trivdes med det. Jeg hadde sex med kjæresten min og trivdes med å ikke få noen orgasme. Så plutselig fikk jeg det likevel. Det har kun skjedd et par ganger, men jeg nyter fremdeles sex uten å oppnå orgasme. Har dere lange forspill. Er det det at du ikke rekker å bli tent på ham, eller er det rett og slett at du ikke føler på den måten? Jeg leker ikke med meg selv, da jeg synes det er ekkelt. Og vi har lange forspill, de gangene vi har tid, ettersom han liker det best sånn. For å si det kort, så er alt vi gjør seksuelt på hans initiativ og det kan ikke falle meg inn og forslå noe annet. Vil heller ikke ha noe annet. Skal kontakte lege neste uke og se om vi ikke kan få det enda bedre sammen, da de som sier at jeg tar fra han en viktig del av den seksuelle nytelsen nok har rett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44578-lager-han-problemer/#findComment-168494 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Han lager definnitivt ikke problemer, men det gjør du - både for deg sjøl og han! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44578-lager-han-problemer/#findComment-171117 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.